• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • RosaNapp

Tess82: grattis! Det är ju alltid något iallafall.

Mel: vad duktig hon är! V har precis börjat rita runt, runt, runt .

• 2små2stora
    Tess: grattis till jobbet

Själv ska jag nu vara ledig i 12 dagar från mitt
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness
    Tess, skönt med jobb Som sagt, bra att veta när du ska jobba och sen tar du det andra om det passar.

Äntligen fredag!! Imorrn blir det en tur till systemet, är lite sugen på vin
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora

Imorgon börjar min vecka som jaktänka då åker maken iväg och jagar, kommer hem på tisdagkväll och åker igen på torsdagen igen.

Vi var och åt middag på McD idag J åt inte så mycket 1/5 hamburgare och 1 nugget och några pommes.

När jag hämtade J på dagis idag var det 3 barn på avdelningen och 2 fröknar Pratade lite med fröken för J hade ingen lust att åka hem. De tycker att det är kul att se henne så pigg och glad Trots att hon ger de skavsår i öronen

Passade på att fråga när j ska flytta över till nästa avdelning och det blir troligen inte förrän till hösten, hon är den sista de vill flytta med tanke på vad hon har gått igenom och det känns jätteskönt.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • SeriousGangBang

duktiga barn ni har

eddie har inte tid eller intresse att rita, annat än på väggarna och på sig själv
    däremot är talet nästan lika utvecklat som kaspers, väl mest gramatiken som inte riktigt hänger med

iaf.
    i moron är Hilma 6 veckor, det går fort

och här är originalet från 1981 ca 2 veckor gammal

dom säger vi är lika.hihi

• Blindness
    Para, haha, kul med samma kläder Söttroll!! Hur mår du annars nu då?

Leya sov ända till över 7 idag så jag hann vakna före henne och spelade lite tv-spel i väntan på att hon skulle vakna, hann dock bara en kvart men sen så satt hon i mitt knä så spelade jag en kvart till. Nu var hon redan trött, varit till stan och handlat lite färg och sånt och sen när vi kom hem försökte hon peta in massa grejer i ett eluttag så sambon röt till åt henne, då ville hon gå och lägga sig så nu ligger hon i kojan och sover utan lunch, åt dock en kaka och en banan i stan så hon klarar sig nog.
  • Blindness

Det är så kul nu faktiskt, sambon kollar en extra gång när det kommer någon med bebis på affären, sen pratar han om sånt vi behöver köpa om det blir nått nu då, så kul att han är villig Vårat förhållande är 500 gånger bättre nu och man känner sig nästan nykär igen kanske var det det som behövdes, ett gemensamt beslut om barn ifråga...

• Trekidz

Kikar in... hinner inte vara här inne så ofta o skriva längre,men läser en del...

Tilde är 2½ mån nu, tiden flyger iväg

SGB: coolt med bilderna...

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13