• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2små2stora
    Blind: vad kul att ni har fått en nytändning

Nu har vi varit uppe hos mamma och pappa och ätit middag. Johanna hittade hopprepen och har "hoppat" hopprep för fulla muggar. Ska ta med kameran och filma henne i morgon tänkte jag.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • mumia

Hej hej!
    SGB - he he ja det där var coolt, ni var ju jättelika
    Tess - grattis till jobb!
    Blind - Grattis! Fan nu blev jag avis Vi har det iofs ochså bättre men inte har jag fått med honom på det här med syskon inte Igår fick farmor låna Jolina igen, sambon o jag åkte o shoppa födelsedagspresent till honom (han valde o jag betala ) och sen på kvällen gick vi ut å åt och sen tog vi några drinkar på puben innan hemgång till...... (ja det förstår man nog med tanke på att vi äntligen hade sängen för oss sjäva )

Idag har jag o Ina varit med min familj till V-ås. Kusinens fru fryller 30. Och jag är sååå stolt över min lilla tös, allt har flytit på så bra. Ätit bra, sov i bilden dit så hon blev lagom pigg o glad där, åt av det som bjöds (min familj är vana med hennes bortskämda kusin som är jättekräsen med mat så detta gjorde mig lite mallig , så var vi ut en stund i lekparken innan fika, fick sin välling innan vi for hemåt och hon somnade i bilen hem. Väl hemma var det bara att bära upp henne så sov hon vidare. Visst, man missar tandborstning när det blir så men va fan...

Igår när hon var med farmor hade de varit på marknad så hon hade fått en stor ballong som hon hade så roligt med. men trött blev hon för hon somnade kl 18 och sov till kvart i 7 i morse

Jolina är helt underbar!
  • 2små2stora
    Mumia: låter som en bra helg

Själv är jag nu ensam till på tisdag då kommer maken hem igen.
  • mumia

Ja det har varit en bra helg. Och i morgon ska vi på dop.
    Nu ska jag gå upp o krypa ner bredvid tösen natti

Jolina är helt underbar!
  • Ninnie81

är oxå sällan inne. fullt upp på dagarna med  en 5 mån och en 2,5 år.

SGB; hihi..va gulliga bilder och jo ni var grymt lika varandra

tänkte lägga in  2 bilder på Melwin..sötungen min

Melwin 070525 Malcom 090518
  • RosaNapp

Blindness: vad skönt att det blivit nytändning

Intra: verkligen lika!

Nä, jag tänkte äta lite, men A sover inte så bra så jag får väl ta en runda med honom...

• 2små2stora

God morgon. Nu har vi ätit frukost Johanna tog sovmorgon idag och sov till 8 trots att vi ställt om klockan. Nu ligger hon i soffan och tittar på TV och myser med den nytvättade favoritfilten.

• Tess82

Hej hej! Har haft min pappa här på besök från igår. Han fick nöjet att installera om vår dator så nu verkar den funka lite bättre igen, får väl se hur länge. Den är från 2003 så den är ju knappast ny.

Linnea har varit lite hängig de senaste dagarna, sovit mycket, varit gnällig och snorar och hostar lite. Hon kanske har åkt på samma skit som mig . Som tur är så är sambon ledig hela veckan som kommer så hon har tid på sig att bli frisk igen. Själv så börjar jag mitt nya jobb imorgon. Vet ju knappt vad jag ska göra mer än att det är administrativa arbetsuppgifter på kontor, blir spännande att se vad.

Blind, vad härligt med en nytändning, hoppas att det kan leda till att ni får en liten bebis också då.

• mumia

Hej.
    I morse gick jag o Jolina upp tidigt och hämtade paket så gick vi upp o väckte sambon med sång

Sen har vi varit på dop under eftermiddagen och nyss var sambons far här på kaffe.

Nu är det väl bara att försöka varva ner o ta det lugnt som gäller

Jolina är helt underbar!
  • 2små2stora

Johanna har varit i extas idag men om storebröderna har varit det är en annan sak Hon har terroriserat dem rätt bra idag

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13