• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Melisabeth

Här lyckades vi med konstycket i morse att sova över väckarklockan, så istället för att få Ellan till dagis på 20 minuter behöll vi henne hemma idag. Familjedag kallade A det när han ringde dagis.

Familjedagen gick dock åt för min del att röja runt i vardagsrummet och göra om massor, så vi nu nästan har ett "arbetsrum" i rummet Jädrans slip och släp, men första dagen som jag inte vilat nått, och faktsikt gjort mer än småsaker

Låter som det är klassisk höst med sjukstuga allmänt i tråden

• Blindness

Leya sitter och tittar när sambon spelar tv-spel, hon har precis badat. Har inte sovit mer än 15 min på dagis idag, kanske har hon bestämt att hon inte behöver sova längre? Tror min stora tjej har blivit ännu större... *snyft*

Heoo, skönt med friska ungar!!!

Jag håller tummarna att Leya är frisk imorrn så hon kan fotograferas Hade sån tur idag att ellospaketet kommit så då får hon ha detta set på fotograferingen imorrn: http://www.ellos.se/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=42-2454_X.jpg

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Melisabeth
    Blindness skrev 2009-11-04 18:04:22 följande:
    Leya sitter och tittar när sambon spelar tv-spel, hon har precis badat. Har inte sovit mer än 15 min på dagis idag, kanske har hon bestämt att hon inte behöver sova längre? Tror min stora tjej har blivit ännu större... *snyft* Heoo, skönt med friska ungar!!! Jag håller tummarna att Leya är frisk imorrn så hon kan fotograferas Hade sån tur idag att ellospaketet kommit så då får hon ha detta set på fotograferingen imorrn: www.ellos.se/misc/ProductZoom.aspx?ImageSourc...
    Tuff-Gulligt
  • 2små2stora

Nu har maken berättat för pojkarna att vi ska få en bebis i sommar

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Kavat
    2små2stora skrev 2009-11-04 18:35:18 följande:
  • FruHeo
    2små2stora skrev 2009-11-04 18:35:18 följande:
    Weeeei! Vad sa de???
  • FruHeo

Jag avskyr verkligen mornar, lika hemskt idag som igår! Inte nog med att jag har världens sämsta morgonhumör, mina döttrar har också ärvt det. Vrål, skrik, tårar, arga föräldrar, sura föräldrar, arga barn, barn med fel kläder, barn utan kläder osv.
    Dessutom, med kylan och snön igår kom astman idag..... Blök! Försök få en tvärilsk Saga att inhalera, går sådär kan jag säga. Inte ens löfte om att få se ett avsnitt fem myror fick henne att sitta still. Jävla ungar!
    Dessutom snöar det mer nu.....

Jag vill bara ligga på en solstol vid havet i nått varmt land, få alkoholfria drinkar med jämna mellanrum, tyst och lungt, glada skrattande barn och bara en massa sol.

• Blindness

Morning!

Idag har jag lämnat iväg en snygging till dagis, nya kläder och pippilotter lyckades jag få till, får hoppas hon behåller dom på nu när det är fotografering Satte dock en "skyddströja" ovanpå den nya tröjan så jag hoppas meddelandet går fram att den yttre tröjan ska av vid fotograferingen....

Leya har sovit så dåligt nu ett par nätter, inatt la jag mig med henne ett par timmar för jag orkade inte springa. Verkar dock som hon sover fast hon gnäller och ropar på mamma.... phu, hoppas det går över snart, kanske för att det är fullmåne?...

• Blindness
    FruHeo skrev 2009-11-05 07:36:02 följande:
    Jag vill bara ligga på en solstol vid havet i nått varmt land, få alkoholfria drinkar med jämna mellanrum, tyst och lungt, glada skrattande barn och bara en massa sol.
    Det lät inte helt fel det Får jag följa med?

Här snöade det lite smått igår men syntes bara om man kollade mot en lampa {#lang_emotions_tongue_out}
  • mumia

Förkylningen tog fart...men än är jag inte tvärdeckad. Tyvärr fick det lov att bli övertid idag så jag sitter här än och är allmänt trött och tung i huvudet, vill hem å sova. men se sova har jag inte tid med när jag kommer hem. Är ju själv hemma eftersom gube jobbar em så det är handla, laga mat och förbereda inför helgens äventyr som står på programmet.

Jolina är helt underbar!
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13