julanta skrev 2009-08-13 12:40:19 följande:
Jag tror att med åren så vågar inte vuxna slänga sig ner på knä och börja krypa i en sandlåda kanske på grund av att det inte vill bli skitiga eller att de inte vill att grannarna ska tro de är knäppa eller som du säger så kan det bero på personlighet. Det kan finnas olika skäl. Och som sagt, JA detta är mina tankar.
Jadu, jag är 18 fyllde nyss och var 17 innan min dotter kom,
Jag längtar så att jag kan gå ut med henne i sandlådan och leka inte tänker jag då sitta på en bänk, då leker man inte med sitt barn? varför ska man skämmas, jag är ung men en bra mamma för de min dotter har allt hon behöver vi har bra ekonomi.
Men jag kan däremot klaga på unga som äldre som lämnar bort sina barn för att festa osv.
Men ibland behöver man roa sig också, man blir bara bättre och gladare mamma av det, att va ifrn sitt barn ett par timmar gör att man saknar varandra och tar vara på tiden man har tillsammans.
Jag kommer inte lämna mitt barn till barnvakt även att hennes mormor och farmor vill det, om jagh vill ha egentid är det hennes pappa som har henne och han vill va själv med henne också så dom lär känna varandra!
Nej alla dessa fördomar få vi leva med och du Carro är en BRA mamma!
:)
Rörigt inlägg förlåt!