• Aannna

Västervik

Här kommer den nya tråden när den gamla börjar ta slut... gud vad tiden går... passar på att starta en innan den gamla tar slut är lättare att hitta då =)) Snacka på nu!!!!!

• Svar på tråden Västervik
  • Bakar

Nu ska jag lägga mig i ett bad.. jag passar verkligen inte som gravid och tål tydligen inte smärta så bra :P Räcker med att städa lite och hänga tvätt sen e ryggen halv död, samandragningarna kommer tätare och förvärkarna kommer med posten typ..
    Så nu ska jag lägga mig i ett bad och hoppas på att dom släpper... så man kan ha lite mys tid med sambon och hans son =)
    Imorgon bär det av till Blackstad och hälsa på sambons föräldrar samt plocka blåbär och lite svamp =)

Vad ska ni alla hitta på för trevligt ikväll då??

• Lena1976

Hej på er

Någon som är bra på att baka gott glutenfritt bröd???

• MUSDOKTOR

Majalaja Vi har ju me en hel del sen Hampuz föddes, men vagn, skötbord och säng behövs.. och en ny bilstol...
    Men sånt köper vi bättre begagnat..
    Har inte den snabbaste sambon precis så om det nu skulle köra igång (vilket jag inte hoppas) så skulle jag få ta hand om allt när jag kommer hem från BB... Han är inget höjdare på att planera

Vi bor i Blackstad.. Så sonen går på dagiset här..

• Bakar

blä vad mycke man sovit i natt Not! Om jag haft tur blev det 2timmar allt som allt... Typiskt att man har hela dagen planerad så man har ingen chans att vila heller... Hoppas inte dom här förvärkarna blir värre när man ska ge sig ut i skogen och plocka svamp och blåbär bara... Min käre far skulle ju dö då tror jag hehe =p nehepp nu ska jag ta hand om "sonen" som har vaknat sambon ska ju iväg och klippa sig ... Ha en bra dag alla nu kram o hej

• ewis1
    Bakar skrev 2009-08-17 18:01:50 följande:
    [citat]
    ewis1: finns det mycket roligt eller?? kanske ska ta mig en promenad och kolla läget någon dag =)

Ja det fanns en hel del fint, skålar, muggar mm. Nu borde det ju inte vara sådan lång kö längre så man kanske ska ta en sväng dit igen.
  • MUSDOKTOR

Nu har man vart hos BM och allt såg bra ut..
    *pustar ut lite granna*

• Bakar

Nu är man äntligen hemma efter en hel dag i skogen.. gick bra trots allt =)
    meen nu e jag färdig som människa tror jag så nu blir det att lägga sig i badet med min bok och hoppas på att jag inte somnar :P

• ewis1

Jag har varit i Gunnebo idag. Jag kan verkligen rekommendera fiket där, de hade jättegod sallad. Mycket att välja på och det var billigt!

• väduren82

Åh vilket härligt väder det är ute, känns lite som sommar fast blåsten är mer höstkänsla nu!
    Hoppas alla får en trevlig dag!

• MUSDOKTOR

Ingen här som ska på studiebesök på förlossningen den 27:e??

Svar på tråden Västervik