Förväntan, hur mår M nu? Mio hade ngt liknande 3dgrs-febern i somras, samma sak igen. Plötslig hög feber och inget annat, ingen hosta, förkylning. Då han fick kindtänder led han inget alls, bara när 1 kindtand + 2 hörntänder kom samtidigt alla 3 som hans mage ballade ut ordentligt. Hoppas M har kryat på sig!!
På tal om Coops overaller så läste/hörde jag också ngt om att de hade fått ypperlig betyg!
Och Joffe, farmor'n där... what to say liksom? För egen del nästintill vägrar jag skicka bilder till barnens morföräldrar just för att de bor så nära. Kan hända att jag lättar lite på det när vi är där nere, men här - nepp, vill de se barnen får de allt palla sig över. Men jag förstår din känsla dock! -Och heder till dig om/när du skickar!
Minna, vi har haft 6 månaders skrik. Ja, 6 månader ganska exakt. Så som klen klen tröst bejb, du missar inte ett jota faktiskt. NJUT av Öki, NJUT av era rutiner, NJUT av allt som ni har skapat! Nu kanske jag låter bitter men faktum är att om jag hade vetat det här innan Luna blev till så hade jag inte gett mig in i det igen. Min kärlek till henne växer sig större för varje dag, men det kära, som t.ex. Förväntan nämner, den infann sig inte här. Jo, Lunas 10 första dagar, innan skriken kom. Så av hela mitt hjärta - NJUT av Öki!
Mio blir hemma i Gbg också. Jag skall ju börja jobba när vi kommer ner, 1dag/veckan som är tänkt att ske när J är ledig från sitt jobb då han går på schema där också. Det går att pussla på annat vis med svärmor också osv så min/vår tanke är att ha honom hemma med Luna så långt det bara går.