• Minna72

minnas xiii

Minnas XII
    Tråd nr 13! (fortsättning på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-XI)

I: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    II: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    III: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    IV: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    V: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    VI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    VII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    VIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html
    IX: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html
    X: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38604075.html
    XI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41756849.html
    XIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44121291.html

• Svar på tråden minnas xiii
  • Minna72

När man tänker på trollen... Igår kväll funderade jag just på hur du/ni har det Kun, och när jag loggar in här ser jag att du varit inne en vända! Eller två vändor ser jag nu. Tack för Mollbergs! Smakar säkert bättre än hämtkaffet i pappersmugg jag just nu dricker.

Pikku, tervetuloa suomeen ja hyvää matka!

• Özlem

hej alla

Meleah:Kram vännen.
    Jag förstår så väl med att man lägger på en mask.
    Men gör inte det.Visa verkligen hur du mår.
    Jätte bra att du ska ta tag för att få hjälp. Ju tidigare desto bättre.
    Du kommer få njuta av dina barn ska du se när du får hjälp med att reda ut.
    Var inte rädd för att tex gå o lägga dig i sängen om du vill vara för dig själv.så länge du går upp igen efter ett tag så är det ok.
    Vissa dagar kännde jag att jag behövde vara själv.Jag sa då till grodmannen att jag ville vara själv o stängde in mig.Han fick ta hand om Melvin el svärmor.
    Det var så skönt att slippa ha ansvar om bebben o bara vara själv så jag brukade komma ut igen efter ngn minut.

Maja:Usch vad hemskt. Vilken fasa.Förstår hur oroliga ni blev.Vilklen klok E som förstog att det inte var du med koftan.Att hon hade tänkt på det sättet.Mamma har jacka o inte kofta.

Fisk:Jobbigt att lilltösen har ont igen.

måste sluta för nu kom M för att störa

• Pikku myy

Bara för att jag skrev om våra knepiga nätter så ha edwin inte kommit nu på 2 nätter.... Hoppas trenden håller i sig även nu när jag jobbar nätter. Sambon hade några riktigt jobbiga nätter i helgen. Jag har ju turen att få sova på dagen , helt ensam.

• Kun
    Pikku myy skrev 2009-10-22 00:00:40 följande:
    Bara för att jag skrev om våra knepiga nätter så ha edwin inte kommit nu på 2 nätter.... Hoppas trenden håller i sig även nu när jag jobbar nätter. Sambon hade några riktigt jobbiga nätter i helgen. Jag har ju turen att få sova på dagen , helt ensam.
    Tummen upp!
    Trion har blivit en kvartett!
  • Kun

Cirkel, visst var det du som skrev och frågade om Liberokuponger?
    Jag är inte insatt i detta med liberoklubben så jag har ingen större koll om kuponger...
    MEN jag har en annan fråga ang Libero, Jag har klippt ut liberomärken ända sedan stor-M var liten jag klipper fortfarande ut märken (iofs så har dom ju börjat med ett annat system nu, men men...).
    Jag har inte skickat in kaninmärkena och har en STOR hög med sådana.
    Nu såg jag att det stod att man måste skicka in märken före barnet är 1 1/2 år, innebär det att jag måste kassera dessa? Eftersom M nu är 2 1/2 snart...
    Jag har mailat och frågat flera ggr men ej fått svar från dom.
    Och undra just varför dom har kaninmärken på blöjpaketen för större barn när dom ändå inte gör någon nytta???
    *ilandsproblem* men dock ett problem

• Kun

M skiter som en stor karln nu, fy f-n så äckligt! Och han totalvägrar potta och toa!
    Blöjkontot är inte billigt just nu.

• Özlem

Kun:det e försent att skicka in dom nu men använd dom till ditt andra.
    Du kan göra en syskon anmälan.

• Özlem

Då skickar det nytt kuvär till syskon 2. som du kan använda för att posta dessa.

• Kun

Hej Öz och tack
    Jag har gjort syskonanmälan på lill-M men undrar dom då inte hur hon kan ha samlat på sig så många märken fast hon bara är 4 mån?

Svar på tråden minnas xiii