Hej!
Nu ska vi se om jag hinner skriva något innan man blir avbruten
Leon kollar på sin favvo serie Backyardigans och Eddie ligger i sin säng
Leon verkar inte vara så rädd för saker som låter, frågar i stort sett bara "e det låte mamma?"
Han har dock mkt mardrömmar om nätterna och är rädd för folk i vita rockar.
Han var allt annat än sammarbetsvillig i går på bvc, han gillar verkligen inte att stå i fokus och han var dessutom tvungen att ta av sig sina kläder vilket utlöste ett hysteriskt utbrott.
Den enda anledningen till att ta av honom var tydligen inför vägningen och då kände jag att det var en ganska onödig process, man kunde väl dra av ett par hg för kläderna? Mäta gick inte alls så det gjorde vi hemma med glass som muta
Trotsar gör Leon också och ibland känner jag mig redo för ett bryt själv, han kan få ordentliga anfall och bli helt okontaktbar då nått inte går som han vill
Förra fredagen var han riktigt jäv... kissade bla på golven på pin kiv och precis när Eddie somnat så sprang Leon in till honom och ryckte ut nappen samtidigt som han skrek BÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, Eddie blev ju jätterädd och vågade inte sova någonannanstans än i sjalen den dagen.
Än så länge har jag inte märkt av några faser på Eddie, tror dock att han är lite irriterad på de tänder som verkar vara på g.
Hur mycket sover era små på dagen?
E sover kanske max 45 min nu på fm och ungefär samma på em, somnar för natten vid 19 och sover till 06,30.
Pikky, Leon vaknade oxå varje natt ett bra tag och somnade bara i vår säng men det gick över när han fick en "riktig" säng, nu kommer han bara då o då och det enda som stör nattsömnen är hans livliga drömmar.
Essi, åh vad kul att ni är här och jag hoppas på att vi kan ses snart!
Det är banne mig inte lätt att flytta ut och in när man har 2 barn som kräver ständig tillsyn och kramning.
Precis som du säger är det ju kanon att ni inte behöver stressa denna gången men jag förstår att du längtar
Just nu önskar jag att jag var lite händig, finns så många saker jag vill göra här hemma
Ang klippa liberolappar så har jag oxå skickat in Leons i Eddies namn så jag har sen länge fyllt bägges kvot.
Nu ska jag lägga in en bild på min nyrenoverade soffa som står i vårt sovrum, sambon fick tummen ur och hjälpte mig eftersom min tumme när det gäller sånt fix sitter mitt i handen