Länge sen jag var inne nu. Livet snurrar lite för fort just nu, men försöker hänga på iaf. Hoppas att alla har det bra.
Nån som har nåt tips? De senaste 2 veckorna har edwin börjat komma över till oss på nätterna. Mysigt på ett sätt, men ack vilken dålig sömn det blir. Helt ok om han kommer vid 5-6 tiden, men ibland kommer han redan vid 23-24 tiden. Sambon brukar bära tillbaks han, men han återkommer på en stund. Om edwin kunde ligga stilla och sova, men han ligger och sparkas. Har nån haft liknande problem? Nåt tips på hur man kan göra det bättre?
Måste bara kommentera Majas inlägg. Det du upplevt idag är nog ett av de värsta saker man kan uppleva. Själv får jag tårar i ögona och gåshud. Känner den där känslan så väl. När alva var 3½ år, bara strax efter att edwin föddes, försvann hon för mig i en butik. Även om mina föräldrar var med så hade hon på nåt sätt tagit sig förbi oss utan att se oss. Hemska minutrar innan vi hittade henne. Hon var nog inte borta mer än 10 min, men för mig kändes det som en evighet. Hon hade tagit sig ut från köpcentret och min pappa hittade henne på torget utanför. En kvinna hade sett hur vilsen hon såg ut och tagit hand om henne. Så fort hon såg morfar börja hon gråta och gråten eskalerade när hon såg mig. Hon lämnade inte min sida nåt mer den där dagen.
Edwin han är mer trygghetssökande. Han håller sig (än så länge) ganska nära vid. Hoppas att han fortsätter så oxå. Ända gången han försvunnit för mig är då vi hade varit till glassbilen och jag skulle bara springa in och sätta glassen i frysen och på de 10 sek hade han hunnit till nästa kvarter... hemska, hemska känsla.
På fredags skall vi åka till Finland. Har inte varit hemma på över 1 års tid. Skall bli riktigt skönt och komma hem. Våndas lite över resan dit. Båten går kl 18 på kvällen, framme vid 22.30 och sen 5 timmars bilkörning på det. Jag skall ta svininf vaccin imorn kväll och hoppas verkligen att jag slipper frossan, febern och värken många har fått av den. För kommer biverkningarna så lär jag nog vara måttligt pigg på fre kväll..