• DIFmamma

Pergotime

Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.

• Svar på tråden Pergotime
  • Moncabang

Det är taget! Jag fyller på med min första pergodag, äl, bim. Lättare att hålla reda på varandra nu. Here goes!

Playfull: Pergostart 1/9
    Moncabang: Pergostart 27/8, ÄL ca 8/9, BIM ca 22/9

• Zelmilainen

jag ska antagligen börja med det snart. jag och sambon har stått i landstingskö för inseminering. vi är två tjejer. i veckan fick vi hem papper om att vi ska börja försöka nu. ska på kontroll på måndag så de kan utreda om det blir insem eller ivf. blir det insem ska jag börja ta pergotime på dag 5 in i menscykeln. men blir det ivf så vet jag inte... =)

Vill ha bebis nuuu!!!
  • DIFmamma

Åh en lista låter kanon...måste kika i almanackan ikväll och sen uppdaterar jag. Kul!!!

• DIFmamma

Här kommer uppdateringen

DIFmamma: Pergostart ca 9/9 Äl ca 16/9 BIM: ca 30/9

• oxle bo

hej får jag också vara med här?
    jag har en doter på 9mån som blev till genom pergo,
    och nu har vi försökt i några månader igen,två enkelkurer och en dubbel kur utan ÄL.föra månaden åt jag trippel och fick 6 ägg och sex förbud.
    nu har jag ätit enkel igen och hade ett ägg på13mm och ett på 15mm

ÄL har jag typ nu.eller tror jag hadde det i fredas. stickorna fungerar inte på mig.

• oxle bo

DIFmamma: Pergostart ca 9/9 Äl ca 16/9 BIM: ca 30/9
    Nyköpings bo: Pergostart mars ÄL ca 28/8 BIM ca12/9

• DIFmamma

nyköpings bo: Självklart :) välkommen och lycka till

• oxle bo
    DIFmamma skrev 2009-08-29 23:04:26 följande:
    nyköpings bo: Självklart :) välkommen och lycka till
    tack och lycka till du med

varje dag känns som en evighet nu när man äter pergo.
    först väntarman på mens,sen på att det ska bli dag 5 så man får börja äta pergo,sen till VUL ,ÄL och inte minst BIM.
    eller är det bara jag som känner så..
  • DIFmamma

nyköpings bo: Nej du det är det definitivt inte ;) NU precis NU vill jag ha min mens (ja om jag inte är gravid såklart) så att jag får börja med pergon och sen som du säger VUL och förhoppningsvis ett ok att "köra på" och sen som sagt BIM...Jag hoppas bara att jag inte släpper för många ägg, har nämligen väldigt mycket ägg ligger i stockarna enl gyn, för då blir ju väntan ännu längre!!!

Svar på tråden Pergotime