Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
skrev in mig själv nu. får se om jag får va kvar på listan sen eller om jag tar bort mig själv. beror på hur det går. *suck*
Playfull: Pergostart 1/9
Moncabang: Pergostart 27/8, ÄL ca 8/9, BIM ca 22/9
DIFmamma: Pergostart ca 9/9 Äl ca 16/9 BIM: ca 30/9
Mary0280: Pergostart 30/8
PirriPirri: Pergostart 31/8
Zelmilainen: Pergostart ca 16/9
4e kuren pergotime här. (näst sista innan det är dags för injektioner)
Äter just nu Provera för att få mens nu i veckan, önskar så att det tar denna månaden!!
Lycka till!!
Va kul att vi börjar bli ett gäng :) Nu hoppas vi på att de som är på listan försvinner och vi kan göra en ny lista med "pergo-graviditeter" istället...
Är så glad att jag varit förskonad från Pergo-biverkningarna denna gång. Har haft lite huvudvärk, men det kan ju vara från förkylningen..., och idag hade jag rejäla hugg i ena äggstocken. Har fått vattniga flytningar så det verkar ju lovande. =) ÄL om ca en vecka då.
Jag har en bestämd känsla att det kommer bli bra den här gången. Bara känner det. Om tre veckor får man veta... *suckar*
kanske en dum fråga, men jag vet inget om pergo... vad för typ av biverkningar kan man få?
Jag får hemska värmevallningar, huvudvärk och så vaknar jag 5ggr per natt, jobbigt men vad gör man inte =)
Är det någon som har någon åsikt om mitt inlägg innan (#30)
Lägger också in mig på listan då =)
Playfull: Pergostart 1/9
Moncabang: Pergostart 27/8, ÄL ca 8/9, BIM ca 22/9
DIFmamma: Pergostart ca 9/9 Äl ca 16/9 BIM: ca 30/9
Mary0280: Pergostart 30/8
PirriPirri: Pergostart 31/8
Zelmilainen: Pergostart ca 16/9
Katizi:Pergostart 16/8 ÄL ? BIM ?
katizi: nej tyvärr, är så ny på det här :( hoppas någon annan kan hjälpa dig