• DIFmamma

Pergotime

Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.

• Svar på tråden Pergotime
  • Knasten83
    DIFmamma skrev 2009-09-05 18:49:27 följande:
    Ja här verkar mensen för en gångs skull dröja nu när man vill att den ska komma så jag kan börja med pergon...hmm
    kan du inte få den igångsatt med provera kanske??
    Det har jag fått några gånger för att komma igång...
  • Sasi

hej!
    Jag har börjat med pergotime-kur nr1 igår!.

• Knasten83
    Sasi skrev 2009-09-06 14:36:17 följande:
    hej! Jag har börjat med pergotime-kur nr1 igår!.
    lycka till o hoppas det tar sig!!
  • Sasi
    Knasten83 skrev 2009-09-06 15:55:47 följande:
    lycka till o hoppas det tar sig!!
    Tack!
  • flashieangel

jag har en liten undran...vilken dag ungefär brukar ni få eran mens...jag har för mig att jag hade en cykel på ca 35 dagar sist för sex år sedan...

Idag är jag på dag 10 och har haft ont i magen...ungefär som när jag har mens...vad kan det vara??? Det är väl alldeles för tidigt för ÄL nu???

När är vanligast att ÄL inträffar??

• flashieangel

Lite uppdatering bara...

Playfull: Pergostart 1/9, ÄL ca ??, BIM ca ??
    Moncabang: Pergostart 27/8, ÄL ca 8/9, BIM ca 22/9
    DIFmamma: Pergostart ca 9/9 Äl ca 16/9 BIM: ca 30/9
    Mary0280: Pergostart 30/8
    PirriPirri: Pergostart 31/8
    Katizi:Pergostart 16/8 ÄL ? BIM ?
    Knasten: Proverastart 24/8 pergostart 9/9, Äl 20-21/9, BIM 5/10.
    Nyköpings bo: pergostart mars ÄL ca28/8 BIM 11/9

• Knasten83
    flashieangel skrev 2009-09-06 18:24:15 följande:
    jag har en liten undran...vilken dag ungefär brukar ni få eran mens...jag har för mig att jag hade en cykel på ca 35 dagar sist för sex år sedan...Idag är jag på dag 10 och har haft ont i magen...ungefär som när jag har mens...vad kan det vara??? Det är väl alldeles för tidigt för ÄL nu???När är vanligast att ÄL inträffar??
    jag har haft ÄL dag 10så det kan säkert stämma, olika för oss alla jU!!
  • flashieangel

oki, men vad är vanligast...tänkte mest för att jag haft så lång cykel förut så borde den väl inte va så kort nu...

• Knasten83
    flashieangel skrev 2009-09-06 19:00:24 följande:
    oki, men vad är vanligast...tänkte mest för att jag haft så lång cykel förut så borde den väl inte va så kort nu...
    vanligast är att man har ÄL 14 dagar innan mensen kommer, sen om du har 26 dagar eller 36 dagars cykel vet jag inte. Vet du hur lång cykel du har?
    Lättare att räkna ut då..
  • DIFmamma

Nu verkar det som om mensen är på g jippieee aldrig blivit så glad över att se den Är det någon som vet om jag ska räkna det här som blödningsdag 1 (har bara lite rosa flytningar än så länge) eller om är när mensen kommit igång på riktigt som är dag 1? Inge ivrig alls att komma igång ;)

Svar på tråden Pergotime