• DIFmamma

Pergotime

Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.

• Svar på tråden Pergotime
  • Moncabang
    katizi skrev 2009-08-31 11:30:32 följande:
    Hej jag är på dag 16 idag efter pergo för första gången. I Torsdags på dag 12 var jag på vul, doktorn såg ett ägg på 10mm så det känns inte så bra, har ingen aning om det blir ÄL eller inte men efter att läst runt här inne på FL så verkar dom flesta ha större på dag 12, ska tillbaka om en vecka för blodprov
    Jag hade ett ägg på 13mm när jag var på VUL. Det släppte 7 dagar senare (dag 16). Tror inte det skulle vara kört för dig ändå, du kanske får ÄL runt dag 19 istället. Kanske inte mycket till svar, men dock ett svar. =)
  • oxle bo

lägger till mig

Playfull: Pergostart 1/9
    Moncabang: Pergostart 27/8, ÄL ca 8/9, BIM ca 22/9
    DIFmamma: Pergostart ca 9/9 Äl ca 16/9 BIM: ca 30/9
    Mary0280: Pergostart 30/8
    PirriPirri: Pergostart 31/8
    Zelmilainen: Pergostart ca 16/9
    Katizi:Pergostart 16/8 ÄL ? BIM ?
    Knasten: Proverastart 24/8 pergostart? Äl? BIM?
    Nyköpings bo: pergostart mars ÄL ca28/8 BIM 11/9

• DIFmamma

Helt OT men idag fyller vår son 2 år!!!! Shit va fort tiden går, vi som hade tänkt att han skulle ha ett syskon vid detta laget, men icke sa nicke :(

• Zelmilainen
    DIFmamma skrev 2009-09-02 09:20:54 följande:
    Helt OT men idag fyller vår son 2 år!!!! Shit va fort tiden går, vi som hade tänkt att han skulle ha ett syskon vid detta laget, men icke sa nicke :(
    grattis till att ni har sonen iaf =)
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Mary0280

Imorn ska jag kolla hur kuren gått. En fråga dock; Vilken dag har ni andra varit på vul? Jag ska dit dag9 vilket tydligen kan vara lite tidigt. Min läkare var dock tokbokad så vi fick boka in mig tidigare (på en fikarast) ;)

• Zelmilainen
    Mary0280 skrev 2009-09-02 19:34:42 följande:
    Imorn ska jag kolla hur kuren gått. En fråga dock; Vilken dag har ni andra varit på vul? Jag ska dit dag9 vilket tydligen kan vara lite tidigt. Min läkare var dock tokbokad så vi fick boka in mig tidigare (på en fikarast) ;)
    till mig har de sagt att jag ska ta pergo cykeldag 5-10 och på dag 10 göra vul.
    Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Pergotime