Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Mendo:
Nä jag tror inte att 13 mm är för lite på dag 11. Jag hade ju på dag 13 en som var 13mm (och en på 15) och den hann ju växa till sig så det resulterade i graviditet.
Är det någon av er som har blivit helt uppblåst och öm i magen av pergon? Jag är på dag 8 nu (har käkat i fyra dagar) Kan det vara tecken på att man är, eller är på väg att bli, överstimulerad??? Hoppas inte...
Jag är nu på dag 14 och bara väntar...läkaren trodde att jag kunde få ägglossning från typ i morgon kanske...men de e ju jättesvårt o säga...
Har tänkt på om jag ska köpa äl stickor men vet inte...kanske e försent nu?? Hur bra funkar dom...om dom ger utslag ska man ha sex då lr?? Har inte riktigt fattat de där!!!
Jag vill sååå gärna att detta ska funka, försöker tvinga mig själv att inte hoppas men man gör ju de o jag vet att jag skulle bli jättebesviken om de inte blev nåt...o blir de nåt vet jag också att jag kommer gå o va jätte orolig för att få missfall då jag fick de vid förra graviditeten...
Playfull:
Jag går också här och hoppas och är bergsäker på att jag ska ha en liten i juni nästa år..=) Det är så himla dumt och jag blir så arg på mej själv när jag får påminna mej om att sist tog det ju 6 kurer och och lite annat emellan innan det funkade..
Fick också ett missfall sist och min graviditet efter det var jag skitorolig för minsta lilla och låg och grät bara jag hade lite växtvärk. Ringde 6 ggr samma vecka till Bm om allt möjligt sen tog jag mej i kragen och bestämde mej för att låta bli och oroa mej. Fördelen var kanske att jag gick på 8 ul och massa läkarbesök så jag visste ju att allt var bra..
Nu är det dax...första tabletten är nu svald och nu jäklar
jag är också heeelt övertygad om att det ska ta sig den här gången
Tror inte du behöver vänta till efter...de har inte jag gjort iaf...
Jag håller också alla tummar och tår och lite därtill...=) Ja och så hoppas jag att denna månaden går fort.... =) Ja och just det ska ju på vul på tisdag och då hoppas jag verkligen att det inte är för många blåsor, men det ska ju gärna vara en..=)