Inlägg från: Höst flickan |Visa alla inlägg
  • Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-08 22:59:22 följande:
    Jag hade ju så ont i brösten i sö och igår, idag började jag blöda lite. (Nu blir det lite detaljer...) Sen jobbade jag och glömde bort tampisen och det kändes konstigt innan jag skulle gå hem. Då upptäckte jag att den var helt torr så det var ju inte konstigt att den kändes konstig Iaf mensen kommer väl imorgon istället. Är ju lite tidigt eftersom jag först ska ha den på lö. Mammiz: Hur är det med din dotter?
    Hoppas det är något posetivt som spökar*kram*
    Mammiztill2 skrev 2009-09-08 18:02:02 följande:
    En av mina läkare ringde och förklarade lite vad han kunnat utläsa från journalerna, (då jag mailat denna igår då jag mådde piss efter gyn besöket och bad om hjälp vad som stod i min journal)och min läkare nämnde tumör, men om den är godartad eller inte vet man aldrig förens mann tagit ut den. Och därför experter satts in för att kolla så de är den nämnda kroppsdelen som vuxit. Och att vad han vet så brukar man operera bort den. Och han förstod mycket väl att jag inte mådde bra och var väldigt orolig. Nu ska jag snabbt ut & rasta hunden, sen packa ner alla mina saker, köra iväg till klubben rasta hunden för att sen ha 2 timmars lektioner.. Skriver nog mer sen då jag kommer hem Och komenterar era inlägg sen hinns inte med nu.. KRAMAR OM ER ALLA
    usch vad tuff sitts du är i vännen hoppas den försvinner snart el att dom kan få ut den och du kan få veta hur det ser ut
    Trollmor skrev 2009-09-08 16:48:10 följande:
    Jag kan inte ens göra pussmunnar jag *deppar ännu mer*
    he he, var ioförsig inte detta jag skulle komentera, utan att du fått mensverk hoppas inte det
    Trollmor skrev 2009-09-08 16:20:04 följande:
    Halu! Var hos gyn idag ju, hon hittade lite bakterier men trodde inte att de har ställt till det för oss... Fick nån kräm som jag ska ta sen efter mens så får vi väl se hur det ser ut sen.
    skönt

kram från en som kollade in me and I kläderna i går på ett party, dom var faktiskt tiktigt fina
  • Höst flickan
    Åttan skrev 2009-09-09 15:16:51 följande:
    Ja om kroppen kunde bette sig normalt så skulle jag bli gla.. men vem vet kanske är älen som e på g igen.. ikväll ska jag dricka vin iallafall..
    *kramar om*...
    har gett upp om en "normal" kropp i ivf karusellen..alla dessa ilanden, ömma bröst,lite mens..osv
  • Höst flickan

trollmor, precis

måste berätta en skojjig sak..i natt så var vår dotter lite sur för hon fick inte äta en klubba som hon hittat(hon hade borstat tänderna) men vi gick med på att hon fick hålla i godisåosen som klubban låg i, hon var sur...o när vi sen frågade, vill du sova i ditt rum el inne hoss oss sa hon bestämt NEJ -jag vill sova i min egna säng..(har sovit en hel natt där förr endast)
    hon somnade, vaknade på natten,lite ledsen..mest över att hon inte såg godispåsen, vi frågar-vill du sova hoss oss..- NEJ surt...(ujifär som vi skulle bli straffade hi hi)..o sen sov hon tills vi väckte henne ..

o en annan grej, i går i soffan efter bad..Hon stoppar fingrarna under mickes näsa och säger-lukta
    micke luktar och ser frågande ut..
    T-det luktar rumpa.

vi fick oss ett gått skratt!

• Höst flickan

morrn på er

fy vad läskigt mammzi, säger som cillisen, jag had enog åkt in.

cillisen, hoppas du får anfallsfria dagar snart och hittar helt rätt medecin, men detta är ju verkligen ett steg närmare endast på kvällen, hoppas det håller i sig

kram på er{#lang_emotions_flower}

• Höst flickan

hej vänner.
    grönagrön välkommen och beklagar din sitts..du passar in i vårt tragiska gäng tyvärr.

Mammzi81..usch blir jätteorolig för din lilla tös..har för mig att låg temp är inte alls bra! *orolig*

Vill sen bara kika in o säga hej, ser att ni kikar på barnvagn...modigt..själv bär jag skygglappar för barnvagnar och babysaker om jag kan.

Kram på er alla

• Höst flickan

vad var det för bakterie?
    jag har gbs...typ alltid mer el mindre, bara jag blir behandlad...
    har faktiskt alldrgi hört att båda blir behandlade om det inte är någon könssjukdom dvs.

själv börjar jag med crionen i kväll, ska på hälsokontroll senare i dag oxå....läbbigt.
    Kram på er alla

• Höst flickan
    Trollmor skrev 2009-09-14 10:57:19 följande:
    Höst: ang GBS www.familjeliv.se/Forum-7-136/m46898900.html hon skriver ju inte på vilket sätt det påverkat fert. iof. Men en bakterie kan nog mkt väl göra så att det inte fäster...
    gbs är så otroligt vanligt, så det bör vara ytterst ovanligt att det kan vara den anledningen.
    min docktor säger bestämt nej om jag undrar om det kan beror på det.
    Dock har jag ätit en pencelinkur för det, men inte blev det bättre..
    Gbs, finns ju alltid där, mer el mindre...hade det under hela graviditeten med min dotter.

Ska på hälsokontroll i dag och be dom kolla det igen.

kram på er
  • Höst flickan

därimot blev jag intresserad av AH...en metod som gör att ägget kläcks lättare i livmodern, man skrapar på äggets skal..dvs gör det tunnare...hum

Svar på tråden Syskonlängtan 4