Syskonlängtan 4
mammzi81bra att du stod på dig gumman!
mammzi81bra att du stod på dig gumman!
trollmor, precis
måste berätta en skojjig sak..i natt så var vår dotter lite sur för hon fick inte äta en klubba som hon hittat(hon hade borstat tänderna) men vi gick med på att hon fick hålla i godisåosen som klubban låg i, hon var sur...o när vi sen frågade, vill du sova i ditt rum el inne hoss oss sa hon bestämt NEJ -jag vill sova i min egna säng..(har sovit en hel natt där förr endast)
hon somnade, vaknade på natten,lite ledsen..mest över att hon inte såg godispåsen, vi frågar-vill du sova hoss oss..- NEJ surt...(ujifär som vi skulle bli straffade
hi hi)..o sen sov hon tills vi väckte henne
..
o en annan grej, i går i soffan efter bad..Hon stoppar fingrarna under mickes näsa och säger-lukta
micke luktar och ser frågande ut..
T-det luktar rumpa.
vi fick oss ett gått skratt!
morrn på er
fy vad läskigt mammzi, säger som cillisen, jag had enog åkt in.
cillisen, hoppas du får anfallsfria dagar snart och hittar helt rätt medecin, men detta är ju verkligen ett steg närmare
endast på kvällen, hoppas det håller i sig
kram på er
hej vänner.
grönagrön
välkommen och beklagar din sitts..du passar in i vårt tragiska gäng tyvärr.
Mammzi81..usch
blir jätteorolig för din lilla tös..har för mig att låg temp är inte alls bra!
*orolig*
Vill sen bara kika in o säga hej, ser att ni kikar på barnvagn...modigt..själv bär jag skygglappar för barnvagnar och babysaker om jag kan.
Kram på er alla
vad var det för bakterie?
jag har gbs...typ alltid mer el mindre, bara jag blir behandlad...
har faktiskt alldrgi hört att båda blir behandlade om det inte är någon könssjukdom dvs.
själv börjar jag med crionen i kväll, ska på hälsokontroll senare i dag oxå....läbbigt.
Kram på er alla
mammzi, det hoppas jag med
därimot blev jag intresserad av AH...en metod som gör att ägget kläcks lättare i livmodern, man skrapar på äggets skal..dvs gör det tunnare...hum