Inlägg från: Höst flickan |Visa alla inlägg
  • Höst flickan

Syskonlängtan 4

fråga på gumman

ett FET kostar 8500:-
    har just nu högkostnadskort..man kommer upp i det rätt fort, så medecinen är gratis.
    tar crione en gång om dagen.
    finns ingen hcg spruta.
    dock har jag tagit ägglossningsspruta denna gång, men vi kör på ostimulerat i stort sätt...dvs inga tabbletter som styr min egen ägglossning, utan jag har haft normal äg..dock lite hjälp av sprutan.

har fällt ut skyddsnätet i form av att jag får göra nytt ivf dirrekt om mensen tyvärr kommer.

då blir det omstart med 3 pack..a 53 000 till...*svettigt*

men nu SKA jag bli tvillingmamma pepp pepp pepp!!!!

KRAM

• Höst flickan

kl 30 och 30.

dom ser hur embriona ser ut..o eftersom det "bara" var 2 kvar vågade dom inte odla dom längre, det är trotts allt bäst i livmodern..

tror dom tinades runt 9 i morse...och då ser dom hur dom klarat det...o på det planerar dom sen vidare hur man ska göra.

sist var det 5 som överlevde upptiningen, då anser man att man har råd att långtidsodla.

• Höst flickan

13 och 30

min tös ska slippa det oxå..är lite skraj för det vaccinet o känner 2 som haft influensan o den ena hade hjärtproblem, men dom överlevde garanterat.

tror det är så överdrivet allt.

• Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-16 22:28:15 följande:
    Tror också att det är överdrivet.. det sägs ju att denna tom är mildare än andra men att fler smittas. Det dör ca 2000 människor av vanliga inf var år i bara sverige. Och det är ju många äldre och med tillkommande komplikationer visserligen. Men de fall de lyfter fram är alltid de yngre bara.
    ja, det är ju det som skiljer denna influensa lite åt dom andra..det är i vår ålder det är värst....
    men då ska man ha andra problem.
    Vet inte om din epelepsi räknas som problem i denna kategori.

kram
    Vill ni kika in på min sida så fråga mig.
  • Höst flickan

kram jeskan

Jag hade jätteont några gånger efter et och en gång vid ett fet runt i mitten av månaden, även efter..högg rejält.
    Hoppas du får en ordentlig mens nästa gång så du ser att kroppen är normal igen.
    kram

Vill ni kika in på min sida så fråga mig.
  • Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-17 08:22:53 följande:
    Hm..kanske jag ska. Ska jag ringa sjukv. uppl. för det eller?
    det tycker jag
  • Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-17 11:30:03 följande:
    Jag såg det Tittade inte på hollywood fruarna... får panik på sådana kvinnor. Varför var alla tre blonderade, operareade kvinnor? Får man inte vara naturlig utan nanny om man är rik
    he he..det får du nog, men inte i hollywood ..o svenska brudar SKA ju vara blonda.
Svar på tråden Syskonlängtan 4