Inlägg från: Höst flickan |Visa alla inlägg
  • Höst flickan

Syskonlängtan 4

godmorgon.

beklagar missen mammzi och usch vad din dotter verkar ha det tufft stackars liten flicka
    och vad jobbigt det måste vara för er Vad har hon för diagnos?

angående mitt gbs så tog dom itne ens det, dom hade diskuterat det o eftersom istort sätt alla har det mer el mindre och det anses vara helt ofarligt och inte påverka någon befruktning...
    är dock lite skeptiskt ändå...ska kanske kolla upp med någon gyn el vårdcentralen...vi får se.

kram kram

• Höst flickan

he he..ja, vi ska tina grejor embrion i dag...4 st...dom ska försöka långtidsodla dom..om dom klarar det el om något klarar det så blir det fet någon gång på onsdag..i morrn får jag ett samtal o vet närmare hur det går....

• Höst flickan
    Åttan skrev 2009-09-16 08:08:01 följande:
    just det.. jag frågade om det tidigare.. vet inte om du svarade så fall måste jag ha missat det.. varför ska dem tina alla 4 å varför ska dem odla vidare på dem nu, kunde man inte ha gjort det innan man frös ner dem?
    dom tinar alla pga av våra många misslyckande, hon vill se hur dom utvecklas.
    4 dog ju sist av 5..
    ja..varför dom inte långtidsodlade dom dirrekt...antagligen för att dom inte trodde det skulle behövas.

kram
  • Höst flickan

hi hi, trollis, det var ett nytt halmstrå

jag kommer inte vaccinera mig, och skulle nog inte gjort det om jag jobbade på flygplats heller.
    ..men som cillisen sa..man kan ju ändra sig.

tack alla {#lang_emotions_heart}

• Höst flickan

dom har ringt...2 dog och 2 ser okej ut..måste dit nu och få in dom..känns jättejobbigt..vill bara gråta..men försöker tänka posetivt.

• Höst flickan
    Trollmor skrev 2009-09-16 12:05:44 följande:
    Höst: Lycka till nu! Kämpa med det positiva nu!! KRAMAR
    ja, jag känner mig liite bättre nu...men men...
    har tagit ledigt resten av dagen, orkar inte jobba.
    inge roligt det här alls...vill bara bli gravid juh...VARFÖR ska det vara så svårt och kosta så mycket...{#lang_emotions_cry}

försöker som sagt ändå peppa mig själv med att det är 2 i mig senare i dag....för första gången ruvar jag på 2....men det är 7 insättningen...
Svar på tråden Syskonlängtan 4