• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Lalie

Ja, du, det är så jäkla ORÄTTVIST! Jag har helt tappat sugen jag med. I och med mensen har vi försökt i tre år. Det finns inget hopp just nu, och ju mer jag tänker på det, desto argarare och ledsnare blir jag. Till ingen nytta naturligtvis.

Jag förstår dig precis, Jeskan!

• Höst flickan
    Åttan skrev 2009-09-27 03:40:41 följande:
    Är bara trött på hela situationen... har inte pendlat så här mycket fram å tillbaka i humör någonsin tidigare.. idag har tårarna runnit.. Det är så ORÄTTVIST!!!!
    {#lang_emotions_heart}ja..det är fruktansvärt orättvist{#lang_emotions_cry}*kramar om dig*
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-09-27 03:40:41 följande:
    Är bara trött på hela situationen... har inte pendlat så här mycket fram å tillbaka i humör någonsin tidigare.. idag har tårarna runnit.. Det är så ORÄTTVIST!!!!
    Fruktansvärt orättvist{#lang_emotions_cry} Lilla gumman...♥
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Kajan

Det tog 1,5 år att bli gravid med vår dotter. Då hade vi precis hunnit börja påbörja utredning. Både spermievärden och mina hormonvärden var tveksamma och vi skulle precis ta ytterligare tester när jag blev gravid. Sen är det det att jag har en skiljevägg genom livmodern. Ingen verkar veta säkert om den ger ökad risk för missfall. Efter senaste mf pratade jag med en läkare som menade att det kan bli bättre om man tar bort skiljeväggen, men det vet man inte och eftersom det ändå är en risk med det så ville han att vi ska försöka igen och diskutera vidare om det blir fler mf. Vi har bestämt att söka ny hjälp om det inte hänt något i januari.

• Höst flickan

hej..detta blir ett ego inlägg.

Jag är sååå rädd!!!

jag tror jag är gravid....men jag vågar itne testa och är så rädd, skakar och kan itne sova{#lang_emotions_cry}..o det gör ju inte ångesten bättre.
    Är sååå rädd för att ha fel el att kroppen inte kommer behålla det.

• Trollmor

Höst: WOW, förstår din oro och att du är rädd. Samla mod o kraft... Denna gången SKA det gå bra! Säg till när du tänker testa så vi kan finnas här för dig KRAM

• Höst flickan

har beräknad mens i dag...så denna dag är otroligt ångestladdad, funderar på att gå o prata med någon akut...
    kanske ringa st och rådfråga om det finns någon hjälp att få.
    Har knappt sovit något o mår verkligen dåligt av detta.

Är så jävla rädd(ursäkta),känner dock att det börjar kännas bättre nu när jag är på jobbet och gör saker, natten har nämligen varit olidlig.

• Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-28 06:47:47 följande:
    har beräknad mens i dag...så denna dag är otroligt ångestladdad, funderar på att gå o prata med någon akut... kanske ringa st och rådfråga om det finns någon hjälp att få. Har knappt sovit något o mår verkligen dåligt av detta. Är så jävla rädd(ursäkta),känner dock att det börjar kännas bättre nu när jag är på jobbet och gör saker, natten har nämligen varit olidlig.
    Jäklar är det idag! Se om du kan få gå och prata med någon eller se om någon väninna bara kan skämma bort dig idag!
    Tänker på dig.
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
Svar på tråden Syskonlängtan 4