• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Åttan

Imorgon ska vi på vårt planeringsmöte inför det sista försöket.. ska bli spännande å se vad dem har å säga..

När ska jag få bli mamma??
  • Åttan

trollmor--> jag har tänkt på dig.. men va fan då... jag får nog göra dig sällskap snart tror jag.. Glad första advent på dig med..

• pej

Cellisen, skönt att du mådde lite bättre igår i alla fall, hoppas det håller i sig idag också. Låter som du har det supertufft just nu, med både mannen och mycket på jobbet, plus allt annat då förstås. Hoppas att du finner någon stund mellan varven att bara ta det lugnt på, det låter som att du behöver det!

Mammiz, jag har heller ingen aning om vad de där bokstäverna betyder. Fick du inte reda på det alltså? Helkonstigt att ge en diagnos utan att förklara mer i så fall.

Trollmor, BLÄÄÄHHH för mens!! Jag säger som jeskan, jag hänger nog också på snart. Fortfarande LITE ont i boobsen, men betydligt mindre spända när jag vaknade i morse än när jag gick och la mig igår, vilket brukar vara ett säkert tecken.

Lalie, trist att det inte har löst sig på jobbet utan fortfarande känns pest. Förstår inte hur du står ut efter en sån där kalldusch, men det är ju inte det lättaste i dagens läge att bara byta heller...

• Prisssan

Åh missade Trollis mens Skit också

Pej: Tack verkar som en bra dag nu med...men när jag är med familjen så känner jag inte av det liksom, de gör mig stark.

I think I´m paranoid and complicated....
  • pej

Bra Cellisen, då får du i alla fall några "andningshål" mellan varven. Det är viktigt!

• Prisssan
    pej skrev 2009-11-29 11:15:10 följande:
    Bra Cellisen, då får du i alla fall några "andningshål" mellan varven. Det är viktigt!
    Sant, verkligen...
    I think I´m paranoid and complicated....
  • Lalie

Trollis, inte mens!! Stackare.

Jeskan, hoppas att det går bra imorgon på mötet!

• Åttan
    Lalie skrev 2009-11-29 18:31:34 följande:
    Trollis, inte mens!! Stackare.Jeskan, hoppas att det går bra imorgon på mötet!
    tack!
  • svischan
    Trollmor skrev 2009-11-29 10:44:55 följande:
    MENS
    Usch! Det känns som att jag kommer få det om någon vecka jag med, för min slemhinna var väldigt tunn i fredags. Gynekologen sa att han har sett graviditet vid så tunn hinna, men det är väldigt ovanligt...
  • Mammiztill2

tråden stängs i morgon........

Svar på tråden Syskonlängtan 4