• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Mammiztill2

Höst flickan skrev 2009-09-24 19:49:18 följande:

hur stavas diskution?...ja ja, hoppas ni förstår
    ingen aning för ja har dyslexi.

Så säger mitt stavnings program att de stavas

prata på =) ja finns här lite av o till

stämmer de att du rvuvade nu?!
  • Mammiztill2

Höst flickan skrev 2009-09-24 13:07:27 följande:

mammzi, släkten är värst...tell me abaut it...( se blogg)kram
    såg dock inget om svärmödrar i din blogg. men de andra gav ja en komentar på
  • Höst flickan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-24 20:11:24 följande:
    ingen aning för ja har dyslexi. Så säger mitt stavnings program att de stavas prata på =) ja finns här lite av o till stämmer de att du rvuvade nu?!
    jag skulle vilja ha ditt stavningsprogram

ja..jag ruvar..är på dag 9 i morgon.
    känns dock inte så hoppfullt alls
  • Mammiztill2

när har du testdag?

vad får dig att inte känna så hoppfull?!
    Jag tar hjälp av google som ligger inlagt i min dator.?! jag har även Översättning. som då jag kommer in på tex en engelsk sida. så får ja de på svenska.

inget som jag köpt .. var relativt nyligen som jag hittade på min laptop hehe. Men orkar inte köra stavnings kontroll på allt ja skriver.

• Höst flickan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-24 20:16:44 följande:
    när har du testdag? vad får dig att inte känna så hoppfull?! Jag tar hjälp av google som ligger inlagt i min dator.?! jag har även Översättning. som då jag kommer in på tex en engelsk sida. så får ja de på svenska. inget som jag köpt .. var relativt nyligen som jag hittade på min laptop hehe. Men orkar inte köra stavnings kontroll på allt ja skriver.
    ska genast kolla det tack!!

har td den 4/10..men mensen brukar tyvärr komma tidigare.
    Jag känner verkligen inget ..+ att alla andra embrion har dött...
  • Mammiztill2

diskussion undra om rätt stavning kommer med nu?!?

• Mammiztill2

Höst flickan skrev 2009-09-24 20:19:11 följande:

ska genast kolla det tack!!har td den 4/10..men mensen brukar tyvärr komma tidigare.Jag känner verkligen inget ..+ att alla andra embrion har dött...
    Oj vad lång tid till dess. du tar progestoron?! 3ggr/dag?!
    när fick du veta att andra embryot dött?!
    förlåt för alla mina frågor.

Du har väl fått + några gånger , även fast de inte gått vägen= till bebis?!
    Har då alla de gånger alltid kännt samma "ja är gravid"
    Eller har någon gång känts lika tveksamt så innan ditt plus?!
  • Prisssan

Morning... Vilken diskussion ni hade där Jag mår lite bättre idag, sticker och drar och värker men inte så farligt mer.
    Värken i axel och hö revben har nästan släppt nu. Skönt

Höstis: Håller alla mina tummar på dig nu inför testdag.

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Höst flickan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-24 20:30:45 följande:
    Oj vad lång tid till dess. du tar progestoron?! 3ggr/dag?! när fick du veta att andra embryot dött?! förlåt för alla mina frågor. Du har väl fått + några gånger , även fast de inte gått vägen= till bebis?! Har då alla de gånger alltid kännt samma "ja är gravid" Eller har någon gång känts lika tveksamt så innan ditt plus?!
    ja, kommer tjuvtesta dag 13, tror det är på tisdag el så.
    Ja, jag har fått + e gång under dessa syskonförsök via ivf...sen konstigt nog + jag igen månaden efter..trotts att hcg varit jättelåg o jag inte haft några grav symtom i dagarna mellan mf mensen o nya +.
    Jag tror mer o mer på att det var mf rest som på något sätt började leva igen..hur nu det går till...dock steg hcg inte, utan sjönk igen..
    Vi har inte lyckas bli gravida på naturligt sätt på 6 år o då fick vi ett X...så det är en mycket märklig historia....
    Läkaren ville dock förklara det med att det nog var en spontan graviditet...
    Tar crionen 1 gång om dagen.
    när jag tar progesteron tar jag det 2 gånger om dagen.
    Jag fick reda på att dom andra embryon dött eftersom dom odlade vidare dom en el 2 dagar , men ingen överlevde
    Vi har bevisligen lyckats få en blasto dock men det blev ett minus det med
    Jag kännde faktiskt inget den gången jag +ade..så jag litar inte på min kropp alls längre, men jag kan ändå inte låta blir att vara negativ pga av historian vår.
    Men..jag har inte gett upp...vi har hoppet uppe om att kunna lyckas än (otroligt nog)..men det är nog pga av att det ändå ser lite bra ut....dvs, det blir ju många fina ägg o fina embrion även fast dom dör sen...usch..låter konstigt och sorgligt när jag förklarar, men vi har hoppet kvar

Kram tar inte illa vid mig alls!
Svar på tråden Syskonlängtan 4