Mammiztill2 skrev 2009-09-24 20:30:45 följande:
Oj vad lång tid till dess. du tar progestoron?! 3ggr/dag?! när fick du veta att andra embryot dött?! förlåt för alla mina frågor. Du har väl fått + några gånger , även fast de inte gått vägen= till bebis?! Har då alla de gånger alltid kännt samma "ja är gravid" Eller har någon gång känts lika tveksamt så innan ditt plus?!
ja, kommer tjuvtesta dag 13, tror det är på tisdag el så.
Ja, jag har fått + e gång under dessa syskonförsök via ivf...sen konstigt nog + jag igen månaden efter..trotts att hcg varit jättelåg o jag inte haft några grav symtom i dagarna mellan mf mensen o nya +.
Jag tror mer o mer på att det var mf rest som på något sätt började leva igen..hur nu det går till...dock steg hcg inte, utan sjönk igen..
Vi har inte lyckas bli gravida på naturligt sätt på 6 år o då fick vi ett X...så det är en mycket märklig historia....
Läkaren ville dock förklara det med att det nog var en spontan graviditet...
Tar crionen 1 gång om dagen.
när jag tar progesteron tar jag det 2 gånger om dagen.
Jag fick reda på att dom andra embryon dött eftersom dom odlade vidare dom en el 2 dagar , men ingen överlevde
Vi har bevisligen lyckats få en blasto dock

men det blev ett minus det med
Jag kännde faktiskt inget den gången jag +ade..så jag litar inte på min kropp alls längre, men jag kan ändå inte låta blir att vara negativ pga av historian vår.
Men..jag har inte gett upp...vi har hoppet uppe om att kunna lyckas än

(otroligt nog)..men det är nog pga av att det ändå ser lite bra ut....dvs, det blir ju många fina ägg o fina embrion även fast dom dör sen...usch..låter konstigt och sorgligt när jag förklarar, men vi har hoppet kvar
Kram

tar inte illa vid mig alls!