jag är bara rädd att de,eller någon runt om i min familj, fd vänner går in på min sida här (då ja inte kan blockera och bestämma lika mkt om vem och vilka som får besöka min sida då jag inte längre kan betala medlemskap + här för jag har ingen internet bank. förr betalade man med sitt visa kort.
Sen är jag rädd att de finner mig på min blogg, då den hittas rätt lätt om man vet vad jag gått igenom och händer så med lite sökning piff puff så kan vem som helst vara där.
Höst flickan skrev 2009-09-24 13:07:27 följande:
mammzi, släkten är värst...tell me abaut it...( se blogg)kram
Är de blogg adress du har inboxat mig om en annan gång?! eller finns de ngn här på FL?
Prisssan skrev 2009-09-24 12:52:02 följande:
Jobbigt att behöva ta sådant med familjen också när man mår dåligt. Usch inte fler op för dig väl
min mamma kan ja aldrig säga ngt mer till. skit för saker man sagt eller gjort kan man få äta upp 10 år efteråt.
Min far har svårt att visa känslor.
och sen ska vissa andra försöka vilja få mig att tro att jag har fel, eller nu som vad läkare nämnt till mig.
Mycket som har hänt mig har vart så "Ovanligt" och "brukar inte hända då man är så ung" man brukar inte få skador/inre blödningar vid operation. man brukar inte få gallsten då man är så ung, smal. utan typ gamla och tjocka som läkare uttryckt sig (då hade jag ju gått ner jätte mkt) att jag nu skulle drabbas av alla mina cystor, blindtarm. ljumskebrock. utomkveds, tja allt. folk , läkare har hela tiden sagt: Nej men så kan de inte vara.. du är för ung, ovanligt att drabbas men likt förbannat Drabbas jag.
Nu vet jag att de kommer i morgon även se cysta på vänstra sidan av äggstocken. möjligtvis på höger med. men kan nästan ge mig tusan på att de är något åter igen på min äggstock. Ingen mens- uppsvälld mage- och gör ont då jag rör mig, och även ibland då jag bara "är"..
jag gillar inte att då de ska ta bort min oro, att om de nu är en godartad tumör, så ska jag få höra. Vad bra, var glad de var en godartad.. men min ångest och oro då?! Nej den ska tryckas bort av tacksamhet över att vara glad. Men vad jag har kännt och känner tycks inte räknas in.
Vi kan i detta forum hålla med om detta för att ta en jämnförelse: Vi har ett barn, va glada för det, Ni har ju ett!
Vi ska vara så TACKSAMMA.... men vart våra känslor är och befinner sig äsch vad bryr sig folk om det?!
Jag kan inte rent logiskt kunna bli gravid själv ----> var glad för det barn du har ---> Ni kan alltid göra IVF
där har folk redan gått förbi
*sorgen att på gång på gång förlorat graviditet
*in på oeprationer rädslan och smärtan ingen av de fått uppleva
*förlora en del som är ju så viktigt för att kunna nå de mål VI jag och min man vill bara komma längre och längre ifrån.
*IVF ja, så var de ju.. det finns något som bland annat heter orkan och styrkan att våga och orka gå igenom misslyckande sen det stora namnet ---> P E N G A R
förlåt mig.
är bara så ledsen, ensam och tom..