• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan

*Sjunker ner med lite kaffe*

Jag har jobbat och traskat runt på festival varje lediga stund. Är så trött att jag ser i kors.. äl har jag också. Vi har gjort vad vi ska men inte hjälper det ska ni se.

Lite smådeppig, allt är kaos känns det nu utom här hemma med familjen och kisarna.

• Höst flickan

tack sötis

Låter ju som en rolig helg med festival{#lang_emotions_sunny}
    Håller alla mina tumamrna gumman för ett underverk
    Själv mår jag sådär..är på mensens andra dag o den är på väg att ta slut redan verkar det som...gillar inte mina kroppsliga förändringar..

annars har helgen varit toppen, varit ute o gått med vovvarna och Dottern har ridit häst bredvid riktig underbar dag.

Kram på er alla och hoppas september blir en riktigt bra månad...
    vi kommer nog göra ett fet i ostimulerad cykel..o stoppa in 2...nu vill jag ha twins
    Kram

• Mammiztill2

tack för att du öppnade tråden

hoppas de andra vart med oss innan hittar hit med.
    Har vart & shoppat lite vind/vatten set, och skor så att jag är utrustad rätt i klädväg inför allmänlydnads kursen med hunden på tisdag.

Cellisen, grattis till Ägglossning, jag hoppas så för er att ni får ert +, men vet , förstår dina tankar och hopplösheten som känns. Men jag vill hoppas och önska endå. Kram

Höstflickan; vad har ni för hundar?! Var de er egna häst, eller fick hon låna en häst?! ang att sätta in 2, så är det inte så jätte vanligt man gör detta väl?! *tänkte bara en tanke om vi skulle göra ett ivf.

• Lalie

Hittar hit, tack Cellisen!

Äl här med, men jag är lite orolig eftersom jag för första gången har haft blodblandade äl-flytningar. Någon mer som har haft det?

• Trollmor

TACK Cellisen

Nu svingar jag mitt trollspö över den här nya tråden
    Bibbidi-bobbidi-boo

Nu ska vi alla lyckas!!!

• Prisssan

*Trollar lite jag med*

Mest var det faktiskt jobbigt med festival, jag hade jobbiga jobbtider och vi bor precis över smeten... anfall har jag också haft till och från. Trötthet, så blir det om jag sover för lite och överanstränger mig.
    Men lite karuseller och godmat blev det ändå Stämningen var mysig i stan.

*Kramar alla* Tre veckor till op...

• Höst flickan

Godmorgon

Cillisen, fy vad jobbigt det låter *stackare*

mammzi81, det är 2 flatcoated reterivers vi har, hästen var inte vår,men vi kan få låna den lite då¨och då.

Detta med att sätta in 2 är itne vanligt..men inte heller ovanligt, vet flera som fått det erbjudande efter några minus el mf.
    Vi fick det för 6 månader sedan, men behövde fundera lite, men nu är vi redo för det.
    Kör dunderkurer med vitaminer nu oxå, har perioder då jag inte alls tror på det ..utan bara äter som vanligt(någorlunda bra) och rör på mig, men nu är jag inne i en vitaminperiod och har börjat knapra Larginin som ska vara bra för mycket och funderar även på Membrasin och tar även women essiensiella fettsyoror och mivivital..ska bombardera mannen oxå och även höra med kliniken om det kan vara negativt att äta detta.

Mensen är så gott som slut..oroande kort.

kram på er alla

• Höst flickan

Föresten...fy vad jag mådde urk när jag somnade i går, sambon satte på en film..."dom osynliga"..det var den mest hämska film jag sätt, träffade RAKT in i hjärtat och efteråt grät jag så jag knappt kunde andas...{#lang_emotions_cry}såå jobbig.
    Den tog fram många känslor..
    Handlade om en 3 åring som blev dödad..och så fick man följa mammans kamp och även förövarens kamp till ett normalt liv...en fruktansvärt gripande film.

• Prisssan

Höst: Är filmen sevärd eller blir man bara ledsen? Kan ha svårt för filmer ibland som bara är så verkliga så att man liksom sörjer.

Jag är ledig idag och så jättetrött.. konstigt va?

Ganska skönt med kort mens men jag brukar också bara tänka på hur konstigt det är när man har det. Vi käkar också vitaminer, zink, folsyra och mitt val. Jag äter ju receptbelagda folsyra tabletter, extra starka.

Svar på tråden Syskonlängtan 4