• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Mammiztill2

fick ett mail, dockinte från storebror här.

"Här kommer nyhetsbrev från Familjet****t till dig som är kund hos oss!
    Du vet väl att vi självklart erbjuder "Förlossningsgaranti" vid köp av barnvagn, samt att du alltid vid köp över 5000:-* i vår butik får 500:- att köpa andra varor för

tja när blev jag kund där?!

• Trollmor

God kväll!

Tittar in en snabbis o önskar er en god kväll o en god natt . Nu blir det True blood

KRAM

• Cybele

God kwäll!

Jag har inte så mycket tid på mig, wille bara säga att jag fick mig ett litet skratt. Cellisen och höstflickan, så effektiwa ni war! :)

Skämt å sido, så tror jag inte att de första sex månaderna war lättare än de senaste sex mån medan det samtidigt naturligtwis inte är bewisat att man har problem att bli grawid.

God natt!

• Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-30 20:47:06 följande:
    jag försökte vara lite ironisk samtidigt som jag var frustrerad och diverse känslor inom mig. men får kanske ett inbox meddelande i morgon..
    {#lang_emotions_embarassed}
    Jag är ju lite bimbo ibland men det inlägget är ju inte starkt nog för ett rött mail.

*Gäspar*
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Trollmor

God morgon *kaffe*

Jag hänger bara här i denna tråden nu för tiden, förut var jag med i några andra typ BIM listor som men alla + ju inte så vi fortsatte o fortsatte men tillslut var det bara jag kvar... Minns inte ens hur jag hamnade här Men glad för jag hittat er.

Har inte ens tänkt på vad som händer efter att vi plusar här inne Jag kan ju säga att era kommande graviditeter vill jag följa hur ogravid jag än är...

Jag har lite molvärk nu iaf, trött o mådde illa i natt... Nu börjar skenandet
    (Trött o illamående beror på att jag lägger om kosten nu igen, nu är det VV)

• Höst flickan

Godmorgon.

Vad är det för VV metod?*nyfiken^*
    Hoppas verkligen inte det är därför du mår illa

Jag mår inte illa alls...men det gjorde jag itne med dottern heller..så jag kan inte lägga så mycket vikt på det, mitt illamående började i vecka 18 typ...tvärt om mot alla andra o höll på i flera veckor nästan till födseln.

Jag är lite glad i dag, slutar tidigt o ska på ansiktsbehandling myys.

KRAM

• Höst flickan

minns när man hade hoppet uppe att kunna försöka själv i sänghalmen ...låg där med alla kuddar under rumpen....snacka om att man var i en erotik dödar period....

tycker det är konstigt att dom inte spolar äggledare på utredningar...vi hade fått massa månader av mindre smärta o ett X mindre ev...

• Trollmor

Höst: Jag blev spolad rätt tidigt i utredningen, varför inte du? Skumt? Gick ni privat eller landsting?

Vägde in mig hos Viktväktarna i måndags Försöker räkna points, tänkte om jag mådde illa för att jag var hungrig... Har inte känt mig hungrig, men har ätit lite mer än jag "får" men ska föröka äta rätt o lite mindre med VV som hjälpmedel. Har ca 20 kg o bli av med som jag dragit på mig de senaste 2 åren Gick ner massor efter dottern på 1 år ca men nu är jag tillbaka o över innan gravvikten Måste inse det, inte gå o vänta på att bli gravid igen för att kunna "ta tag i det sen"

• Höst flickan
    Trollmor skrev 2009-10-01 08:50:11 följande:
    Höst: Jag blev spolad rätt tidigt i utredningen, varför inte du? Skumt? Gick ni privat eller landsting? Vägde in mig hos Viktväktarna i måndags Försöker räkna points, tänkte om jag mådde illa för att jag var hungrig... Har inte känt mig hungrig, men har ätit lite mer än jag "får" men ska föröka äta rätt o lite mindre med VV som hjälpmedel. Har ca 20 kg o bli av med som jag dragit på mig de senaste 2 åren Gick ner massor efter dottern på 1 år ca men nu är jag tillbaka o över innan gravvikten Måste inse det, inte gå o vänta på att bli gravid igen för att kunna "ta tag i det sen"
    skojar du???
    ja..det var ju väldigt lustigt!!
    Vi gick på en klinik i täby centrum..kommer inte ihåg vad den hette, var privat.
    Men jäkligt dåligt tycler jag !!!!{#lang_emotions_yell}

Gjorde en spolning nu på eget bevåg för 2 år sen, total stopp

aha, viktväcktarna ..gillar dom..me jag ogillar allt som har med light o lättaprodukter dock.
    Hoppas det går bra för dig

Jag satte igång o träna för fullt för exakt en månade sedan, men nu tar jag det lungt igen.

Kram
Svar på tråden Syskonlängtan 4