Åttan skrev 2009-10-03 00:40:02 följande:
ok.. jobbigt med fötterna.. varför är dem så för? förstår att du är nervös.. hoppas på att dem släpper dig å att det inte är nått farligt.. måste vara otroligt jobbigt att inte veta... Jo jag är mest förbannad å irriterad att mensen inte vill komma, om den nu ska komma så kan den ju iallafall komma i tid så att man kan samla krafter å börja på ett nytt kapitel.. hur sambon mår i allt detta vet jag faktist inte om jag ska vara ärlig.. han är inte den prat samma typen när det kommer till barnagörandet.. så så länge han inte säger nått så antar jag att han mår bra.. så bra som man kan göra.. jag orkar inte hela tiden vara den som pratar om det.. som tar upp samtalsämnet.. för dem ggr som jag har gjort det så har han ändå inte haft så mycket att säga om det mer än att han tycker att det är tråkigt å jobbigt att det inte vill ta sig.. Med kissarna är det bara bra.. vi har ju en ny hemma nu Tiger på 18 veckor.. ett riktigt monster å bustroll.. måste boka tid till honom så att vi kan åka in å kastrera honom då han har börjat revir markera inne i våra sängar.. Findus 2 åringen tycker att han är dryg.. han vill ju leka med Findus så fort han är inne å det enda Findus vill göra när han är inne är ju att ligga i soffan å mysa.. men där får han ju inte vara ifred så Findus får vi stänga i i sovrummet för att han ska få lite lung å ro.. Elvisen är det bara bra med oxå.. han har visat för Tiger från allra första början att honom leker man inte med.. så för honom har Tiger respekt. Annars så händer det inte så mycket.. vi jobbar, sista tiden har vi jobbat om varandra rätt så mycket då jag har jobbat mycket eftermiddagar å nätter .... sambon har varit sjuk i en vecka ca å han har nu smittat mig.. så nu sitter jag här på jobbet å börjar må dåligt.. får se hur natten fortskrider.. Annars så är jag gräsänka i helgen då sambon ska ner till Karlstad på cross cart avslutning .. hans kompis kör det å sambon har meckat åt honom.. nu säger han att han oxå vill köpa en sådan för att tävla nästa sommar.. vilket inte jag är så förtjust i.. han sa att han skulle kolla på en cross cart imorgon å var det bra pris på den så skulle han kanske köpa den.. mot min vilja då.. så jag hoppas att jag får ett glädjande besked när han hör av sig imorgon... OJ ! vad långt det blidde då..
Ingen aning om mina fötter men måste kontakta reumatologen på måndag o säga att det är AKUT nu. för hoskligt vad blåa de är på sina ställen..
mycket jobb ni verkar ha, hoppas de känns bra för er och att ni inte blir utbrända.
Min manär den tysta killen med. oftast med prat glad med.. men det är sällan han berättar pratat om sin oro. han sa i veckan att han mådde dåligt. hans fot gör ont. orolig/nervös att gå tillbaka till företagshälsovården till läkaren, rädd att BT inte ska vara bra trots de 2 medicinerna. Sen sa han en dag att dagen har vart jobbig idag på jobbet. många tankar vad som händer och sker runt omkring dig, vad det är med dig , jag är orolig sa han till mig. var nära på att ställa mig på en stol och måla ett kors i taket!
hmm de med köpa sånt, kan ju vara gissel, särskilt då man har gemensamma pengar. och jag hade nog inte accepterat sånt inköp då vi måste spara till ivf. men svårt
lika bra att kasterar kissen nu direkt! blir bara med problen om en börjat kissa i sängen.
Själv fick ja avliva min ena katt för snart 4 veckor sen, usch om de känns i hjärtat. nej nu måste ja ner o lägga mig är så trött.. får skriva mer i morgon kram
varför kommer inte mensen igång?! behöver du ta provera för att få igång den kanske?!