• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Höst flickan

det jag gillar med vv är att man får äta allt...
    Jag själv har dock aldrig prövat det.
    Jag har lite tvärt om problem..kan äta hur mycket som hälst nästan, men man måste ju tänka på insidan

• Höst flickan

jag tänkte inte på insidan så mycket..o fick bukspottkörtelinflammation.
    just pga av fet hårdsmält mat, ...ibland ihop med ett glas rött...
    Så jag måste vara mycket försiktig med alkohål o inte äta massa hårdsmält fet mat.
    Dock väldigt svårt.....

• Höst flickan

el jag är i stort sätt nykterist..så det är inte svårt att skippa alkohålen..men fet mat..detr funkar ointe...älskar det

• Trollmor

Nu har brösten börjat ömma oxå, och det gör ONT i magen, vet ej vart riktigt, upp mot hö äggstock. Jag kollade tillbaka på förra månaden o då började symptomen avta "idag" ÄL+8. *börjar hoppas* MEN detta är ju en Pergo månad då går det ju inte att jämföra...

• Åttan

Trollmor--> Hoppas verkligen att det är nått denna ggr då..

• Prisssan

Trollis: Sa ju att symptomen skulle komma

Jag mår som bäst när jag äter mkt strikt. Väldigt mkt fullkornsbröd eller knäcke, frukt, grönt. ingen hård stekt mat, inget smör, grädde och liknande.

Jag funkar som typ allt eller inget. Äter jag godis så äter jag allt på en gång, läsk, chips fort går det.

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Cybele

Jag är mest som Cellisen, att jag mår bäst om jag äter ... hmm, egentligen är det inte strikt och begränsat, utan snarare hälsosamt eller? Idag har jag ätit bröd, ägg och chips och det är faktiskt mer begränsat än typ yoghurt till frukost, sallad med ägg till lunch och awslutningswis en bit lax med potatis och broccoli!!!

Idag har det inte gått så bra med maten. Är lite nerwös eftersom jag tror att det finns anledning till att hänga med på masstest på söndag (men det är knappt att jag wågar skriwa)

• Mammiztill2
    Cybele skrev 2009-10-01 21:34:15 följande:
    Jag är mest som Cellisen, att jag mår bäst om jag äter ... hmm, egentligen är det inte strikt och begränsat, utan snarare hälsosamt eller? Idag har jag ätit bröd, ägg och chips och det är faktiskt mer begränsat än typ yoghurt till frukost, sallad med ägg till lunch och awslutningswis en bit lax med potatis och broccoli!!! Idag har det inte gått så bra med maten. Är lite nerwös eftersom jag tror att det finns anledning till att hänga med på masstest på söndag (men det är knappt att jag wågar skriwa)
    wii spännande är de bim då?
    ja äter gott varje kväll,men håller min vikt relativt tack o lov och har hitills inte överstigit 55kg. men behöver skärpa mig med dessa ostbågarna *ångest*
  • Cybele

Just nu står det still i skallen, wad betyder bim?

Ostbågar är gott Ett par år innan utflytten från Swerige, brukade jag alltid se till att äta dem när jag kom hem på besök. Mitt faworitgodis brukade wara lakrits, som jag fortfarande tycker om, men nu blir det mer choklad!

• Mammiztill2

Beräknad Icke Mens BIM

*får ja fråga en sak om ditt tangentbord?! har du inget vanligt V på dem?! eller en allän rolig sak att skriva med W ?!

Svar på tråden Syskonlängtan 4