• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Cybele

Jaha, det hade jag inte kunnat gissa! BIM är lördag.

Förlåt för alla w, mitt tangentbord konstrar och wissa bokstäwer fungerar sporadiskt (alla i nedre wänster hörn, så jag undrar om min dotter har warit inblandad). Jag tänkte att jag skulle ge den lite tid för att se wad som händer (c fungerade inte ett tag men är ok nu), men börjar ge upp hoppet!

• Åttan

Mammiz--> 55 kg är väl inget att noja sig över?

• Prisssan
    Cybele skrev 2009-10-01 21:34:15 följande:
    Jag är mest som Cellisen, att jag mår bäst om jag äter ... hmm, egentligen är det inte strikt och begränsat, utan snarare hälsosamt eller? Idag har jag ätit bröd, ägg och chips och det är faktiskt mer begränsat än typ yoghurt till frukost, sallad med ägg till lunch och awslutningswis en bit lax med potatis och broccoli!!! Idag har det inte gått så bra med maten. Är lite nerwös eftersom jag tror att det finns anledning till att hänga med på masstest på söndag (men det är knappt att jag wågar skriwa)
    Jag kallar det också hälsosamt, jag bantar ju aldrig utan äter tvärtom oftare när jag äter bra.
    Mitt problem är egentligen inte heller viktuppgång- jag promenerar fler km om dagen och kan på så sätt snaska.-
    Men nu har jag suttit mkt still och då går jag upp snabbt om jag äter som jag gjort och min mage har kraschat totalt
    Kan ju inte ha sex när magen är paj så jag måste verkligen skärpa mig.
    Såå längesen nu..förra lördagen
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Höst flickan

wow! fler som ska testa på söndag!
    spännande!!!

Önskar sååå att vi alla får ett stort +{#lang_emotions_heart}

Kram på er alla

• Mammiztill2
    Åttan skrev 2009-10-02 00:46:24 följande:
    Mammiz--> 55 kg är väl inget att noja sig över?
    vägde 54.7 med lite kläder på. var nere på 52.8 tror ja de lägsta var, så sen gått upp lite. Mensen äntligen på sluttampen nu.
    Ja är så rädd för att bli stor igen. har vägt nästan100kg innan
  • Mammiztill2

Min man pussar mig varje morgon innan jobb & säger att han älskar mig varje morgon. puss komma hem, och då vi lägger oss och säger minst 2ggr/dag att han älskar mig

Prisssan skrev 2009-10-02 12:09:02 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-69/m47723909.html
  • Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-10-02 12:11:59 följande:
    Min man pussar mig varje morgon innan jobb & säger att han älskar mig varje morgon. puss komma hem, och då vi lägger oss och säger minst 2ggr/dag att han älskar mig
    Vi är likadana, tramsigt fnissiga Nio år nu den 14 okt♥

Jag vägde faktiskt också nästan hundra för några år sedan... men till mina 182 cm så trodde ingen det men så var det.
    Nu väger jag 72 men gått upp denna tid jag varit hemma till nästan 75. Det gör mkt när man bara sitter stilla och äter ännu mer än vad man brukar- just för att man har tråkigt.
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Mammiztill2
    Prisssan skrev 2009-10-02 17:12:06 följande:
    Vi är likadana, tramsigt fnissiga Nio år nu den 14 okt♥Jag vägde faktiskt också nästan hundra för några år sedan... men till mina 182 cm så trodde ingen det men så var det. Nu väger jag 72 men gått upp denna tid jag varit hemma till nästan 75. Det gör mkt när man bara sitter stilla och äter ännu mer än vad man brukar- just för att man har tråkigt.
    Nawe gulligt =) Grattis i förskott
  • Mammiztill2

varför kommer inte all jevla text med för då man skriver?!??!?!?!??!?!??!!?

CELLISEN
    jag är ju bara 158cm lång, så de kilona jag bar då.........

Svar på tråden Syskonlängtan 4