• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Trollmor

God morgon!! *njuter av en kopp nymalet kaffe med skummad mjölk*

Cybele: WHHIIII!! Grattis! Håller tummarna för att det ska gå vägen denna gången!! Vi finns här för dig i din oro. MASSA KRAMAR

• Trollmor

Jeskan: Jobbigt att mensen inte kommer Finns det någon möjlighet för spontan grav i den här cykeln??

Cellisen: Hur mår du? Hur är det med hålen?

Vi jobbar oxå om varandra här ibland. Vi jobbar ju helger båda två och jag jobbar kvällar. Men det brukar bli en kämpig vecka sen en ledig vecka så det funkar bra. Som imogon, så jobbar han fm o jag em o mamma vaktar dottern några timmar i glappet, så då ses vi inte på hela dan, men det är värt det faktiskt för han är ledig var 3:de vecka o då har vi en vecka på oss att vara tillsammans, fixa saker o hitta på saker...

• Trollmor

Mammiz: Lycka till på måndag, o kolla upp fötterna

• Cybele

Nej, jag satt här framför datorn och försökte skriwa och berätta men bläddrade bort mina försök så att de inte kom iwäg! Tack för gratulationerna!

Min man är den tysta typen med - plus att när det gäller barn skulle det wara ok med bara ett barn (och innan att inte ha barn alls), så det blir inte så mycket utbyte aw tankar!

Mammis - jag är inte läkare men har du tänkt på att försöka minska blodtrycket i fötter och ben. Typ att ligga i TW soffan med fötterna upp? I yoga säger man att det är bra för det mesta och medan du wäntar på läkartid så kanske det kan underlätta lite?

Måste gå och äta frukost! Kram!

• Prisssan

Trollis: allt läker skitbra här, iom att han öppnade navlen och inte under så kommer inget att synas på beachen '

I vårt förhållande är jag den tysta typen..mannen den pratiga.

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Lalie

Jättestort grattis, Cybele! Gud, vad härligt att någon i tråden äntligen får ett plus! För mig (och oss alla tror jag) känns det enbart fantastiskt när någon av oss lyckas. Det ger oss ju hopp, liksom. Nu håller vi bara tummarna att det går vägen.

Jag har också en tyst man som skruvar fruktansvärt på sig så fort vi försöker prata om barn. Han skulle också nöja sig med bara ett barn, tyckte att det var jättejobbigt när vi gjorde utredningen och försökte aktivt varje månad.

Igår firade vi ett stort jubileum tillsammans och drack champagne, det blev två glas var, och sen ett glas rött till maten. Idag har jag varit helt däckad, så bakis blev jag! Känner mig som en tonåring igen, och jag vill aldrig dricka alkohol igen. Blä och pinsamt också...

• Prisssan

Lalie: åh vad mysigt med jubleum! Hur många år? Godis med champange ju

• Åttan

Idag kom MENSEN.. wiihoo.. snart är vi på banan igen..

• Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-03 19:43:34 följande:
    Idag kom MENSEN.. wiihoo.. snart är vi på banan igen..
    Yeeesss!
Svar på tråden Syskonlängtan 4