• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Höst flickan
    Trollmor skrev 2009-10-04 14:33:43 följande:
    Jag ska dra upp spänningen lite till här... Tittade på det gamla torkade testet, o skymtade ett streck Så vi får välan se i morgon.... Brösten ömmar fortf ÄL +12.
    åååå hoppas!!!!
  • Åttan

Höst--> ett STORT grattis här inne med.. det är du verkligen värd efter såå många insättningar.. åå tänk om det är twins.. hoppas på att få följa dina fotspår nu..

Trollmor--> ååå spännande spännande.. kanske inte att du är skenis denna ggr då.. skam den som ger sig..

• Trollmor

Känns som om brösten ömmar mindre nu...

• Åttan
    Trollmor skrev 2009-10-04 22:02:20 följande:
    Känns som om brösten ömmar mindre nu...
    det behöver inte betyda nått vännen..
  • Mammiztill2

Mina bröst har aldrig ömmat på mina 5 graviditeter i början.. Bröstvårtorna där emot har svidit.. så ge inte upp nu...

Grattis höstis

I morgon är de dags att ringa kirurgmott. nervös .. Här blåser det som bara den. och tösens studsmatta på ca 60 kilo har flygit upp i grannens 2 träd. så de var 3 personen som tillslut fick ner dotterns studsmatta. Ska ner o och ta ett bad nu sen lägga mig

sänder över KRAMAR till er alla

• Åttan
    Mammiztill2 skrev 2009-10-04 22:58:29 följande:
    Mina bröst har aldrig ömmat på mina 5 graviditeter i början.. Bröstvårtorna där emot har svidit.. så ge inte upp nu...Grattis höstisI morgon är de dags att ringa kirurgmott. nervös .. Här blåser det som bara den. och tösens studsmatta på ca 60 kilo har flygit upp i grannens 2 träd. så de var 3 personen som tillslut fick ner dotterns studsmatta. Ska ner o och ta ett bad nu sen lägga migsänder över KRAMAR till er alla
    Lycka till imorgon vännen..
  • Trollmor

Mammiz: Lycka till idag nu...

Neg test o ömmandet börjar avta så det är väl bara o vänta

• Höst flickan

trollmor *styrkekram*

mammzi{#lang_emotions_flower}lycka till

Jeskan tack söta vännen..hoppas så att du snart är gravid{#lang_emotions_heart}

jag är jätterädd för mf ...detta är sån terror.
    kommer nog vara lugnare nästa vecka..men dagarna efter + är otroligt ångestladdade för mig då jag har fruktansvärda minnen
    2 gånger har jag börjat blöda 1-2 dagar efter ...så¨otroligt jobbigt.

har fått in konsten att inte kolla pappret när jag går på muggen nu oxå..

Kram på er alla andra o hoppas dagen blir underbar.

Jeskan, när ska du starta igen? o blir det fet?

• Trollmor

Höst: Åh, förstår din oro, eller kan tänkta mig. Vad denna oro måste förstöra glädjen... Men nu ska det gå vägen!! *bestämmer* Finns väl inget jag kan säga för att få dig o känna dig bättre... Men babbla av dig kan du ju iaf

Nu anar man ett streck igen, alltså nu när testet är gammalt Har ju hänt nån gång förut med dessa test men oftast inte så, det kanske kanske betyder nåt ändå.....

Svar på tråden Syskonlängtan 4