• Prisssan

Syskonlängtan 4

Höst flickan skrev 2009-09-30 16:46:04 följande:
    jag tror ni blir glada men det känns lite konstigt om det blir så iallafall... jag kommer inte försvinna kommer följa dig sen när du gör ditt första ivf o blir gravid
    Yeey!

Nog med kärlekstrams Hormonkossor som vi är.
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-30 17:03:59 följande:
    he he...*rådnar*
    Me to
  • Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-30 20:47:06 följande:
    jag försökte vara lite ironisk samtidigt som jag var frustrerad och diverse känslor inom mig. men får kanske ett inbox meddelande i morgon..
    {#lang_emotions_embarassed}
    Jag är ju lite bimbo ibland men det inlägget är ju inte starkt nog för ett rött mail.

*Gäspar*
  • Prisssan

Trollis: Sa ju att symptomen skulle komma

Jag mår som bäst när jag äter mkt strikt. Väldigt mkt fullkornsbröd eller knäcke, frukt, grönt. ingen hård stekt mat, inget smör, grädde och liknande.

Jag funkar som typ allt eller inget. Äter jag godis så äter jag allt på en gång, läsk, chips fort går det.

• Prisssan
    Cybele skrev 2009-10-01 21:34:15 följande:
    Jag är mest som Cellisen, att jag mår bäst om jag äter ... hmm, egentligen är det inte strikt och begränsat, utan snarare hälsosamt eller? Idag har jag ätit bröd, ägg och chips och det är faktiskt mer begränsat än typ yoghurt till frukost, sallad med ägg till lunch och awslutningswis en bit lax med potatis och broccoli!!! Idag har det inte gått så bra med maten. Är lite nerwös eftersom jag tror att det finns anledning till att hänga med på masstest på söndag (men det är knappt att jag wågar skriwa)
    Jag kallar det också hälsosamt, jag bantar ju aldrig utan äter tvärtom oftare när jag äter bra.
    Mitt problem är egentligen inte heller viktuppgång- jag promenerar fler km om dagen och kan på så sätt snaska.-
    Men nu har jag suttit mkt still och då går jag upp snabbt om jag äter som jag gjort och min mage har kraschat totalt
    Kan ju inte ha sex när magen är paj så jag måste verkligen skärpa mig.
    Såå längesen nu..förra lördagen
  • Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-10-02 12:11:59 följande:
    Min man pussar mig varje morgon innan jobb & säger att han älskar mig varje morgon. puss komma hem, och då vi lägger oss och säger minst 2ggr/dag att han älskar mig
    Vi är likadana, tramsigt fnissiga Nio år nu den 14 okt♥

Jag vägde faktiskt också nästan hundra för några år sedan... men till mina 182 cm så trodde ingen det men så var det.
    Nu väger jag 72 men gått upp denna tid jag varit hemma till nästan 75. Det gör mkt när man bara sitter stilla och äter ännu mer än vad man brukar- just för att man har tråkigt.
  • Prisssan

Cybele: Grattis! Har också missat totalt att du sagt något om tjuvtestning, jag läste testing på söndag, jag
    Grattis iaf och vi önskar alla att det går vägen för dig nu.

Mammiz: Lycka till nu på måndag, något måste vi ju ha tur med eller, vad tycker du? Och ta tag i det där med dina fötter, kan ju vara så enkelt som blodcirkulationen.. som i min förlamade fot- den är ju rätt lila blå emellanåt.
    Hoppas på något så enkelt.

Gud vad mkt längre än dig jag är

Jeskan: Ni verkar jobba som vi, han dag och jag em plus kväll. När jag kommer hem 21 30 så måste han strax lägga sig för han ska upp lite efter fyra.
    Men man får iaf längta efter varann och det är ju rätt nyttigt för förhållandet

• Prisssan

Trollis: allt läker skitbra här, iom att han öppnade navlen och inte under så kommer inget att synas på beachen '

I vårt förhållande är jag den tysta typen..mannen den pratiga.

• Prisssan

Lalie: åh vad mysigt med jubleum! Hur många år? Godis med champange ju

Svar på tråden Syskonlängtan 4