• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Lilaa
    Xgirl83 skrev 2009-09-04 12:54:56 följande:
    Vad är det för något då, är det något där det framgår att det endast kan vara köpt på KappAhl? Jag menar, är det t ex en parfym som säljs i alla möjliga butiker får du ju knappas byta. Men är det ett klädesplagg av ett märke som bara säljs på Åhlens, så kan du ju ha en chans (vet dock inte hur deras policy ser ut).
    det är en haklapp i tyg med alla lappar kvar, har ont om pengar nu så jag tänkte byta till en mössa men jag kanske lägger ut den på tradera istället.
  • Hallontårta

Buttelina: Ja det är sant! Tänkte bara om han glider i nedförsbacke och de åker upp, men då spelar nog inte höjden ngn roll ändå ;)

• Buttelina
    Hallontårta skrev 2009-09-04 13:14:32 följande:
    Buttelina: Ja det är sant! Tänkte bara om han glider i nedförsbacke och de åker upp, men då spelar nog inte höjden ngn roll ändå ;)
    de flesta overaller har ju gummiband som man sätter under foten också har haft kavat varje år till båda barnen. alltid lika nöjd
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Hallontårta

Men ååååh. Jag kanske skulle ha tagit stl 23 då...han har 13,7 på fot och innermått på 24 (som jag beställde) är 16,2 och på 23 är det 15,5. Men jag tänkte att en raggsocka kanske blir för trång i 23:an. Om det bör vara max 2 cm så blir stl 24 2,5 cm. Å andra sidan ska han ju inte ha det riktigt riktigt än heller...bah jag får ångest av skoköp! Det värsta jag vet!

AochJsMamma skrev 2009-09-04 12:29:20 följande:
    min son har 12,3 på sina fötter o stl 21 blev kanon! De är 14,2 i innermått, o man ska ju lägga till 1,5-2cm...aldrig mer än 2 cm sa de till mig i butik.
  • Hallontårta

Tur att det finns en sådan klok tjej som du härinne! Helt sant det du säger. Jag tror jag kommer bli jättenöjd med skon. Jag blir så nojig bara för att jag inte själv kan testa den! Vill ju inte att han ska gå omkring och frysa. Nu blir jag nojig att han ska gå i förstora skor och inte kunna röra sig. haha Å andra sidan kanske han inte springer så snabbt iväg i dem då ;)

Buttelina skrev 2009-09-04 13:16:07 följande:
    de flesta overaller har ju gummiband som man sätter under foten också har haft kavat varje år till båda barnen. alltid lika nöjd
  • Lilaa
    star67 skrev 2009-09-04 13:34:10 följande:
    jag fick sms idag 30% rabatt på valfri vara.
    fick jag med. Ska ner på stan sen
  • Mysaaan
    sarismaris skrev 2009-09-04 12:06:22 följande:
    Har fått sms från Lindex club: 30% rabatt på valfri modevara vid uppvisande av sms, tom 6/9.  (Ingen internetkod dock..)
    Fick jag med, undrar va dom menar med "modevara"? Är det en overall från fix?
  • sarismaris
    AochJsMamma skrev 2009-09-04 12:29:20 följande:
    min son har 12,3 på sina fötter o stl 21 blev kanon! De är 14,2 i innermått, o man ska ju lägga till 1,5-2cm...aldrig mer än 2 cm sa de till mig i butik.
    Min tjejs fötter är också lite drygt 12 cm. Jag tog också stl 21. Verkar passa bra nu iaf, hon sprang omkring i dom här inne en stund igår. Men det är ju svårt at veta hur de egentligen sitter, och hur mycket foten kommer växa.. Men jag hoppas de blir bra i vinter!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Hallontårta

Lindex verkar inte tycka att jag handlat tillräckligt det senaste, jag har minsann inte fått något sms! ;>

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9