• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Skytten75

Jag har också beställt den gröna Bamsetunnikan. Är alla tunnikorna olika gröna nyanser?

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • star67
    Pigelinen skrev 2009-11-29 15:03:15 följande:
    En fråga ANG Lindex klänning... Såg i bildtråden sista sidan en klänning från medlemen Hope tror jag att det var. En neutral klänning med hjärtan på i halsen. I samma märke finns även en rutig klänning. Här är dock dessa klänningar helslut, någon som vet någon lindex butik som har kvar??? I storlek 86.... vill ha båda.
    jag såg idag i vår butik stl 86 om du vill kan gärna köpa den åt dig.
  • Pigelinen
    star67 skrev 2009-12-01 14:25:06 följande:
    jag såg idag i vår butik stl 86 om du vill kan gärna köpa den åt dig.
    Vad gullig du är. Jag har dock ringt tillkundtjänst som lyckades spåra en klänning i Västerås som nu är skickad till min lindex butik, ska hämta i morgon men tack ändå!

Jag röstar på den svarta
  • Mimou
    sarismaris skrev 2009-11-29 20:41:32 följande:
    Helt ot här, men jag frågar ändå:Nån som har tips på var man kan köpa ett fint halsband att ha på sig på ett bröllop??Har köpt denna klänning på Lindex:www.lindex.com/se/Product/Product.aspxänkte mej kanske ett halsband med vita sötvattenpärlor eller nåt annat som känns lite finare/mera uppklätt..Tacksam för tips! Gärna butiker på nätet!
    Kolla på Sisters, eller kanske MQ, de brukar sälja smycken från "SNÖ of Sweden" eller "Pearls för girls" - de har superfräscha smycken, speciellt fina med pärlor och stenar och sånt, blir helt tokig när jag ser deras smyckeställ
  • Mysaaan

Ni som säljer på Tradera, tror/vet ni att/om det finns någon speciell dag och tid som är bäst att ha auktions slutet på? När isåfall?

• molnen

Behöver man kvitto vid reklamation ? inte lindex utan andra affärer,är det upp till affären eller vad gäller?

• Pigelinen
    molnen skrev 2009-12-01 20:32:48 följande:
    Behöver man kvitto vid reklamation ? inte lindex utan andra affärer,är det upp till affären eller vad gäller?
    ja oftast behöver du det för att kunna bevisa var och när du köpt en vara. Utan kvitto så behöver itne affären ta emot en reklamation enligt lagen men ibland har man tur så prova.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9