• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • milla   1982
    Mysaaan skrev 2009-12-01 20:24:23 följande:
    Ni som säljer på Tradera, tror/vet ni att/om det finns någon speciell dag och tid som är bäst att ha auktions slutet på? När isåfall?
    funderade precis på det jag oxå
    Felix - 20080618 ~*~ Meya 20090930
  • TeDrickaren

Någon som har koden från den där tidningen, ni vet 50kr rabatt....fick en sådan kupong av svärmor men har förlagt den någonstans

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • jannah

Tänkte göra en liten "efterlysning"... :)

Är på jakt efter en slipover till min dotter och har sett en jättefin på hm.com på babyavdelningen. Dottern har fortfarande stl. 86 och borde kunna ha den ett tag framöver, eftersom H&M är ganska stora i storlekarna. Nu är det tyvärr så att den är slut i båda färgerna (lila och rosa) i webshoppen och jag hittar den inte heller i dom två butikerna i Jönköping, dit vi åker för det mesta när det vankas shopping... :( Jag vill helst ha en lila, men kan även tänka mig en rosa.

http://files.hm.com/media/products/780/DXL780_70116_63013_21_6207.jpg

http://files.hm.com/media/products/780/DXL780_70116_54450_21_6208.jpg

Om det skulle vara så att nån av er råkar hitta en sån när ni är inne på H&M där ni bor, så får ni hemskt gärna höra av er till mig! Det vore jättesnällt... :) Är helt såld på den av nån anledning, och nu bara måste jag ha en! ;)

¤ Othilia 080524 ¤
  • AochJsMamma
    jannah skrev 2009-12-01 22:34:28 följande:
    Tänkte göra en liten "efterlysning"... :)Är på jakt efter en slipover till min dotter och har sett en jättefin på hm.com på babyavdelningen. Dottern har fortfarande stl. 86 och borde kunna ha den ett tag framöver, eftersom H&M är ganska stora i storlekarna. Nu är det tyvärr så att den är slut i båda färgerna (lila och rosa) i webshoppen och jag hittar den inte heller i dom två butikerna i Jönköping, dit vi åker för det mesta när det vankas shopping... :( Jag vill helst ha en lila, men kan även tänka mig en rosa.files.hm.com/media/products/780/DXL780_70116_...files.hm.com/media/products/780/DXL780_70116_...Om det skulle vara så att nån av er råkar hitta en sån när ni är inne på H&M där ni bor, så får ni hemskt gärna höra av er till mig! Det vore jättesnällt... :) Är helt såld på den av nån anledning, och nu bara måste jag ha en! ;)
    Jag kan kolla idag! Helst lila, annars rosa..stl 86? Ska jag skicka den till dig isåfall?
  • AochJsMamma

Beställde precis den gröna dressen (dagens lucka) samt gröna muminpyjamasen..femina samt 30% koderna gjorde att jag betalade 132 kr. Kalas!

• Hejpådig
    AochJsMamma skrev 2009-12-02 07:39:49 följande:
    Beställde precis den gröna dressen (dagens lucka) samt gröna muminpyjamasen..femina samt 30% koderna gjorde att jag betalade 132 kr. Kalas!
    vilka 30% koder? vill också beställa!
  • Hejpådig
    Hejpådig skrev 2009-12-02 08:07:25 följande:
    kom på själv =)
  • FridaLee
    Hejpådig skrev 2009-12-02 08:07:25 följande:
    vill gärna veta vilka de koderna är tack!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9