• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee

Vi fick inte lägenheten . Någon med högre poäng hade tackat ja.

• Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-08 20:15:19 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-08 19:45:33 följande: Så var det. Hasselbacken
    Det dagiset gick Leo på förut o jag rekommenderar inte det dagiset! Vi bytte för vi inte trivdes.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    LittleMee skrev 2009-09-09 11:00:04 följande:
    Vad synd
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-09 11:00:04 följande:
    ush vad trist.de borde slopa poängsystemet!hof graflunds är det först till kvarn som gäller
    Familjetrollet skrev 2009-09-09 12:28:01 följande:
    ush vad trist.de borde slopa poängsystemet!hof graflunds är det först till kvarn som gäller
    Fast graflunds har ju å andra sidan, inget bra rykte om sig. Så illa som jag hört om dem så tänker jag aldrig flytta dit.
  • Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 12:12:56 följande:

Det dagiset gick Leo på förut o jag rekommenderar inte det dagiset! Vi bytte för vi inte trivdes.