• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee

Vi fick inte lägenheten . Någon med högre poäng hade tackat ja.

• Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-08 20:15:19 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-08 19:45:33 följande: Så var det. Hasselbacken
    Det dagiset gick Leo på förut o jag rekommenderar inte det dagiset! Vi bytte för vi inte trivdes.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    LittleMee skrev 2009-09-09 11:00:04 följande:
    Vad synd
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-09 11:00:04 följande:
    ush vad trist.de borde slopa poängsystemet!hof graflunds är det först till kvarn som gäller
    Familjetrollet skrev 2009-09-09 12:28:01 följande:
    ush vad trist.de borde slopa poängsystemet!hof graflunds är det först till kvarn som gäller
    Fast graflunds har ju å andra sidan, inget bra rykte om sig. Så illa som jag hört om dem så tänker jag aldrig flytta dit.
  • Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 12:12:56 följande:

Det dagiset gick Leo på förut o jag rekommenderar inte det dagiset! Vi bytte för vi inte trivdes.
    Min dotter gick också där (Dungen) en del persolan är ny men vi trivdes och dottern också. Nu när jag är övertalig har jag även jobbat där flera ggr och har sett det innefrån som pelagog och tycker det är bra, specigelt Hasselbacken. Jag har även jobbat på den ny förskolan och tycket även den var bra men annigen ostrukturerad i verksamheten. Stora sida var bättre än lilla i mitt tycke.
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-09 12:28:01 följande:
    Jo, vi har försökt i 3 dagar att få tag på människan som bor i lägenheten men han svarar inte. Vi googlade lite på Graflunds och de ligger i top 5 på sämsta hyresvärdar i Sverige .

Nu har vi gjort lite intresseanmälan i Berga också. Hoppas naturligtvis på Lambohov...

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 12:12:56 följande:
    Nu behöver vi inte fundera över saken . Får hoppas på tur, att någon säger upp sin lägenhet snart. Kan inte du terrorisera grannarna lite så de vill flytta? .
  • LittleMee

Graflunds erbjuder t om 500 kr/mån rabatt på hyran under 1 års tid och 250 kr/mån under andra året så lite mysko låter det.

• Firstandhappy
    MyPlace skrev 2009-09-08 11:25:52 följande:
    ser att ni pratar om 116 , gick förbi där igår är tre våningshus med ledig 4a på andra våningen...
    som jag misstänkte, då vill jag inte ha den..
  • Firstandhappy

jag är supernöjd med poängsystemet, ju längre man står i kö till de "attraktiva" områdena desto större möjlighet att få dom..

skulle aldrig i mitt liv välja graflunds, inte efter allt skit de har fått..

finns skit med alla hyresbolag, ända som jag är helt supernöjd med är Mjölby bostadsbolat, fast då ska man bo på Tunet med deras underbara fastighetskötare och i rätt hus..

Svar på tråden vi i linköping 1