• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • playmate86

välkomna alla nya

FamiljenLindwall skrev 2009-09-05 12:26:51 följande:
    Hej hopp i höst vädret. Nu har jag hittat hit med
  • playmate86

ska väl uppdatera lite om vad som hänt.

fick i går kväll runt nio åka upp till förlossningen då jag inte känt vincent röra sig på hela dagen och vi kom hem runt elva. allt såg bra ut och en halvtimme efter att vi kom dit började han att spara så bara den och har hållt igång hela natten.

kram kram

• Skorpan08

Knack, knack...
    får man komma in?

Kul med ännu en tråd!

playmate86: Skönt att du fick komma in och se att allt är ok. Dom kan skrämmas rejält ibland dom små liven.

• playmate86
    Skorpan08 skrev 2009-09-06 10:42:27 följande:
    Knack, knack... får man komma in? Kul med ännu en tråd! playmate86: Skönt att du fick komma in och se att allt är ok. Dom kan skrämmas rejält ibland dom små liven.
    hej hej varmt välkommen hit.

jo det gör dem verkligen blev helt skakis.... skönt att han är igång i magen igen.
  • playmate86

tänkte passa på och fråga om ni här inne är intresserade av en fika träff snart tänkte i så fall i trädgårdsföreningen så att ni med barn kan ha dem med och de kan få leka av sig och att man gör det tille tt litet knytfika alla har med sig något???

kom med förslag jag är öppen för allt...

• Skorpan08