• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • playmate86

välkomna alla nya

FamiljenLindwall skrev 2009-09-05 12:26:51 följande:
    Hej hopp i höst vädret. Nu har jag hittat hit med
  • playmate86

ska väl uppdatera lite om vad som hänt.

fick i går kväll runt nio åka upp till förlossningen då jag inte känt vincent röra sig på hela dagen och vi kom hem runt elva. allt såg bra ut och en halvtimme efter att vi kom dit började han att spara så bara den och har hållt igång hela natten.

kram kram

• Skorpan08

Knack, knack...
    får man komma in?

Kul med ännu en tråd!

playmate86: Skönt att du fick komma in och se att allt är ok. Dom kan skrämmas rejält ibland dom små liven.

• playmate86
    Skorpan08 skrev 2009-09-06 10:42:27 följande:
    Knack, knack... får man komma in? Kul med ännu en tråd! playmate86: Skönt att du fick komma in och se att allt är ok. Dom kan skrämmas rejält ibland dom små liven.
    hej hej varmt välkommen hit.

jo det gör dem verkligen blev helt skakis.... skönt att han är igång i magen igen.
  • playmate86

tänkte passa på och fråga om ni här inne är intresserade av en fika träff snart tänkte i så fall i trädgårdsföreningen så att ni med barn kan ha dem med och de kan få leka av sig och att man gör det tille tt litet knytfika alla har med sig något???

kom med förslag jag är öppen för allt...

• Skorpan08

Knytfika vore jättekul. Bestäm ni andra något som passar er, så hänger jag på om jag har möjlighet.

• playmate86

kolla i den andra tråden om några fler är på

Skorpan08 skrev 2009-09-06 13:00:42 följande:
    Knytfika vore jättekul. Bestäm ni andra något som passar er, så hänger jag på om jag har möjlighet.
  • Firstandhappy

en fråga bara, varför ska vi ha en massa olika trådar om alla ska fråga o hoppa runt i dom.. är det intre bättre då att hålla sig till en..

bara tänkte eftersom "vanliga" linköpingstråden blev sammankopplad med "fikatråden" trots att de inte har nåt med varandra att göra.
    Fikatråden startades av några av andra som inte "fick" vara med och fika med gravida förstagångsmammor eftersom (bland annat jag) hade syskon som då inte skulle få vara med.

• LittleMee
    playmate86 skrev 2009-09-06 10:04:15 följande:
    jag bor i västberga percis vid ån dock inte i de nybyggda... ja det finns en hel del invandranre nhär men de är hur lugna som helst. värst är pionjärgatan och luftvärnsgatan
    Bra att veta. Nu har vi ganska precis varit på sightseeing i stan. Tittade Graflunds hemsida och blev positiv överraskad av de billiga hyrorna men när vi åkte dit idag tyckte jag att det inte såg så lugnt ut .

Skönt att det gick bra på förlossningen. Åkte också in en gång för att han inte hade rört på sig. Trodde aldrig att den lugna bebisen som låg i magen skulle bli en sån vilding . Vilken vecka är du i?
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-06 21:12:30 följande:
    Bra att veta. Nu har vi ganska precis varit på sightseeing i stan. Tittade Graflunds hemsida och blev positiv överraskad av de billiga hyrorna men när vi åkte dit idag tyckte jag att det inte såg så lugnt ut . Skönt att det gick bra på förlossningen. Åkte också in en gång för att han inte hade rört på sig. Trodde aldrig att den lugna bebisen som låg i magen skulle bli en sån vilding . Vilken vecka är du i?
    ja hur går det för dig egentligen, du hade det ju lite jobbigt ett tag där??
Svar på tråden vi i linköping 1