• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee

Jag var på Ullared i februari i år, 2 månader innan bf. Fötterna svullnade redan under bilresan och det gjorde bra ont när dagen närmade sitt slut. Var illröd och nästan lite lila under fötterna. Men jag har en del övervikt också som bidrog till det.

• Leos och Vincents mamma
    AllieF skrev 2009-09-09 21:52:33 följande:
    Du har bf på min o min sambos 9 årsdag
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee
    AllieF skrev 2009-09-09 21:52:33 följande:
    Jo det är nog lika bra att fixa det där så snart som möjligt. Man har nog inte lika mycket krafter i slutet av graviditeten.

Usch, skulle aldrig palla med att gå på ullared höggravid, trots att jag verkligen älskar att shoppa.
    Vi var där förra sommaren då Vincent var 3-4 månader (Leo fick vara hemma med morfar), trodde att det skulle vara jättejobbigt med en sån liten, men han var såå snäll hela tiden.

• Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 21:56:24 följande:

Usch, skulle aldrig palla med att gå på ullared höggravid, trots att jag verkligen älskar att shoppa. Vi var där förra sommaren då Vincent var 3-4 månader (Leo fick vara hemma med morfar), trodde att det skulle vara jättejobbigt med en sån liten, men han var såå snäll hela tiden.
    ja ibland har man tur, med Molgan skulle det inte gå... Wille hade nog inte vart några problem däremot..
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 21:56:24 följande:

Usch, skulle aldrig palla med att gå på ullared höggravid, trots att jag verkligen älskar att shoppa.Vi var där förra sommaren då Vincent var 3-4 månader (Leo fick vara hemma med morfar), trodde att det skulle vara jättejobbigt med en sån liten, men han var såå snäll hela tiden.
    DET skulle min vilding aldrig klara av. På en bra dag klarar han av att inte bråka under max 1 timme på stan.
  • Lucille

Nej, jag skulle Inte kunna tänka mig att flytta i slutet av graviditeten. Trött av bara tanken. Och jag har inte kunnat fixa något åt Bebis, vilket jag längtar efter. Vill ha allt (eller så mycket som bara möjligt) fixat innan BF.  

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 21:53:38 följande:
    Du har bf på min o min sambos 9 årsdag
    Så sött. :) hehe
    ♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
    Firstandhappy skrev 2009-09-09 22:01:13 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 21:56:24 följande: ja ibland har man tur, med Molgan skulle det inte gå... Wille hade nog inte vart några problem däremot..
    Ja, det har man. Leo hade det oxå gått med. Men det hade inte gått med Vincent nu. Han är mycket vildare än vad Leo nånsin varit o Vincent vill gärna inte sitta i vagnen nån längre stund, utan vill bara spinga omkring så det hade ju inte gått. Leo skulle vi lätt kunna ha med däremot, men har låtit bli för hans skull..inte så kul kanske att gå o shoppa med mamma o pappa i 5 timmar
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-09 22:02:28 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 21:56:24 följande: DET skulle min vilding aldrig klara av. På en bra dag klarar han av att inte bråka under max 1 timme på stan.
    usch då... Molgan kan ju iallafall nu när koliken lagt sig ligga o sova i vagnen 3-4 timmar, helt underbart, men när han vaknar däremot är han skrikig som fan en bra stund efter..
    LittleMee skrev 2009-09-09 22:02:28 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 21:56:24 följande: DET skulle min vilding aldrig klara av. På en bra dag klarar han av att inte bråka under max 1 timme på stan.
    Så är Vincent nu, hopplös när mamma vill shoppa på stan, men finns nog inte många 1,5 åringar som vill sitta still en längre stund
Svar på tråden vi i linköping 1