• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee

Jag var på Ullared i februari i år, 2 månader innan bf. Fötterna svullnade redan under bilresan och det gjorde bra ont när dagen närmade sitt slut. Var illröd och nästan lite lila under fötterna. Men jag har en del övervikt också som bidrog till det.

• Leos och Vincents mamma
    AllieF skrev 2009-09-09 21:52:33 följande:
    Du har bf på min o min sambos 9 årsdag
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee
    AllieF skrev 2009-09-09 21:52:33 följande:
    Jo det är nog lika bra att fixa det där så snart som möjligt. Man har nog inte lika mycket krafter i slutet av graviditeten.

Usch, skulle aldrig palla med att gå på ullared höggravid, trots att jag verkligen älskar att shoppa.
    Vi var där förra sommaren då Vincent var 3-4 månader (Leo fick vara hemma med morfar), trodde att det skulle vara jättejobbigt med en sån liten, men han var såå snäll hela tiden.

• Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 21:56:24 följande:

Usch, skulle aldrig palla med att gå på ullared höggravid, trots att jag verkligen älskar att shoppa. Vi var där förra sommaren då Vincent var 3-4 månader (Leo fick vara hemma med morfar), trodde att det skulle vara jättejobbigt med en sån liten, men han var såå snäll hela tiden.