• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Firstandhappy
    MyPlace skrev 2009-09-07 11:10:35 följande:
    Nu skriver ja rätt som inloggare ... Ja de är skönt fast våra är ju bara sittande i vagn, el Arvid kan man ju släppa på gräset så han kan fara omkring...De större barnen är med pappa hos farmor och farfar för de ville hellre cykla mm där... valla har de varit i så mkt när vi bodde i stan så de har tröttnat på de lite...
    första gången idag som vi åker dit, wille har vart där en gång innan med mormor..
  • MyPlace
    Firstandhappy skrev 2009-09-07 11:47:04 följande:
    första gången idag som vi åker dit, wille har vart där en gång innan med mormor..
    Ok, mysigt är de där iallafall. hoppas ni fick en trevlig stund där då.. Sj tog vi bara en runda i lambohov på gatorna eftersom vädret inte riktigt kan bestäma sig hur de kan vara...
  • Firstandhappy

ja men lambohov är fint att strosa runt i med...

• LittleMee

Åh, vi har fått två erbjudanden från Stångåstaden idag. En i Lambohov och en här i Johannelund så när sambon kommer hem ska vi också strosa runt lite i Lambohov.

• Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-07 16:28:04 följande:
    Åh, vi har fått två erbjudanden från Stångåstaden idag. En i Lambohov och en här i Johannelund så när sambon kommer hem ska vi också strosa runt lite i Lambohov.