• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-06 21:21:39 följande:
    ja hur går det för dig egentligen, du hade det ju lite jobbigt ett tag där??
    Jo det är mycket bättre nu. Men han kan fortfarande vara gnällig på dagtid. Vill inte sitta/ligga still utan vill helst att man går runt och vaggar på honom eller håller upp så han kan få stå och hoppa lite. Att handla lite mer saker eller att strosa runt i affärer (när jag är ensam) är det inget tal om då han blir så uttåkad i vagnen.
  • playmate86

jag är i vecka 30 nu så jag vart hyper nervös men idag är han igång som bara den

LittleMee skrev 2009-09-06 21:12:30 följande:
    Bra att veta. Nu har vi ganska precis varit på sightseeing i stan. Tittade Graflunds hemsida och blev positiv överraskad av de billiga hyrorna men när vi åkte dit idag tyckte jag att det inte såg så lugnt ut . Skönt att det gick bra på förlossningen. Åkte också in en gång för att han inte hade rört på sig. Trodde aldrig att den lugna bebisen som låg i magen skulle bli en sån vilding . Vilken vecka är du i?
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-06 21:30:13 följande:
    Jo det är mycket bättre nu. Men han kan fortfarande vara gnällig på dagtid. Vill inte sitta/ligga still utan vill helst att man går runt och vaggar på honom eller håller upp så han kan få stå och hoppa lite. Att handla lite mer saker eller att strosa runt i affärer (när jag är ensam) är det inget tal om då han blir så uttåkad i vagnen.
    vet hur det är, min lilla är precis likadan...
  • LittleMee
    playmate86 skrev 2009-09-06 22:10:25 följande:
    jag är i vecka 30 nu så jag vart hyper nervös men idag är han igång som bara den
    Vad skönt. Tänk bara på att det kan komma en period nu om några veckor då barnet rör sig mindre i magen. När jag åkte in fick jag förklaringen om att de då samlar på sig som mest fett.
    Firstandhappy skrev 2009-09-06 22:59:39 följande:
    vet hur det är, min lilla är precis likadan...
    Härligt . Du som dessutom har en till hemma att underhålla. Hur är det med ryggen? Försvann det efter förlossningen?
  • Familjetrollet
    playmate86 skrev 2009-09-06 12:23:24 följande:
    tänkte passa på och fråga om ni här inne är intresserade av en fika träff snart tänkte i så fall i trädgårdsföreningen så att ni med barn kan ha dem med och de kan få leka av sig och att man gör det tille tt litet knytfika alla har med sig något???kom med förslag jag är öppen för allt...
    jag kan bara på söndag denna vecka
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-06 23:23:49 följande:
    Härligt . Du som dessutom har en till hemma att underhålla. Hur är det med ryggen? Försvann det efter förlossningen?
    ja det tog en vecka 14 dagar innan värken försvann men nu är jag på topp igen..
  • FamiljenLindwall

Skönt playmate att wincent mådde bra sen, nu har han ju lite mer fins kläder och ett spjälsängsskydd.. tack för senast... kola kakerna tog visst slut ups, får göra nya..

Sj sitter man i staden idag hos en vän, senare i em blir de promenad till valla med henne och kompisa till med våra barn... gud så himelskt

• FamiljenLindwall
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-07 09:51:26 följande:
    Skönt playmate att wincent mådde bra sen, nu har han ju lite mer fins kläder och ett spjälsängsskydd.. tack för senast... kola kakerna tog visst slut ups, får göra nya..Sj sitter man i staden idag hos en vän, senare i em blir de promenad till valla med henne och kompis till våra barn... gud så himelskt och så foljer dom fyrbenta vännerna med oxå
    Det blev vist lite galet här myplase skriv på min
    men skit sam det fungerar i alla fall .
  • Firstandhappy
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-07 09:51:26 följande:
    Skönt playmate att wincent mådde bra sen, nu har han ju lite mer fins kläder och ett spjälsängsskydd.. tack för senast... kola kakerna tog visst slut ups, får göra nya.. Sj sitter man i staden idag hos en vän, senare i em blir de promenad till valla med henne och kompisa till med våra barn... gud så himelskt
    ska med till valla fast senare men väm o hennes lovely kids.. skönt när man har barn i passande ålder som kan leka tillsammans..
  • MyPlace

Nu skriver ja rätt som inloggare ...

Ja de är skönt fast våra är ju bara sittande i vagn, el Arvid kan man ju släppa på gräset så han kan fara omkring...De större barnen är med pappa hos farmor och farfar för de ville hellre cykla mm där... valla har de varit i så mkt när vi bodde i stan så de har tröttnat på de lite...

Svar på tråden vi i linköping 1