• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-06 21:21:39 följande:
    ja hur går det för dig egentligen, du hade det ju lite jobbigt ett tag där??
    Jo det är mycket bättre nu. Men han kan fortfarande vara gnällig på dagtid. Vill inte sitta/ligga still utan vill helst att man går runt och vaggar på honom eller håller upp så han kan få stå och hoppa lite. Att handla lite mer saker eller att strosa runt i affärer (när jag är ensam) är det inget tal om då han blir så uttåkad i vagnen.
  • playmate86

jag är i vecka 30 nu så jag vart hyper nervös men idag är han igång som bara den

LittleMee skrev 2009-09-06 21:12:30 följande:
    Bra att veta. Nu har vi ganska precis varit på sightseeing i stan. Tittade Graflunds hemsida och blev positiv överraskad av de billiga hyrorna men när vi åkte dit idag tyckte jag att det inte såg så lugnt ut . Skönt att det gick bra på förlossningen. Åkte också in en gång för att han inte hade rört på sig. Trodde aldrig att den lugna bebisen som låg i magen skulle bli en sån vilding . Vilken vecka är du i?
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-06 21:30:13 följande: