• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-09 16:13:18 följande:
    Jag har noll tålamod så jag tycker det går fortare att konka på honom är att köra upp och ner vagnen varje gång.Men ni har väl ganska stora barn nu så ni är i behov av större lägenheter?
    ja våra barn är lite större.när de var mindre så bodde vi på botten.fast vi har alltid haft stor lägenhet ändå
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-09 16:13:18 följande:
    Jag har noll tålamod så jag tycker det går fortare att konka på honom är att köra upp och ner vagnen varje gång.Men ni har väl ganska stora barn nu så ni är i behov av större lägenheter?
    ja jag skulle aldrig heller hålla på med en vagn upp o ner, finns en anledning till att nästan alla förråd ligger på markplan.
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-09 16:16:39 följande:
    ja våra barn är lite större.när de var mindre så bodde vi på botten.fast vi har alltid haft stor lägenhet ändå
    Jag gillar egentligen inte botten. För mkt insyn och numera går jag runt i bara trosor, för ungen spyr ner mig hela tiden så spar jag åtminstone in på tvätt.

Hur gamla är dina ungar nu?
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-09 16:17:34 följande: