Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 14:35:04 följande:
Vi har precis fått nya grannar i dörren bredvid, men däremot så vet jag att grannarna snett mitt emot oss ska flytta. Deras ligger ute nu. Lantmannagatan 182, inflyttning 1 december. Fast det är iofs en femma. Men jättefin tomt!
Nja, en femma är kanske lite att ta i. Vi är ute efter en 3:a. Blir nog inga fler barn heller. Synd.
AllieF skrev 2009-09-09 14:49:37 följande:
En Linkabo till. 25 år, väntar första barnet (beräknad till 3 februari), blir ensamstående och tyvärr arbetslös (skulle börja plugga vid höstterminen, men strulade till sig). Letar efter en tvåa eller ev. billig trea just nu. Hade en på G i Skäggetorp, men någon annan lade bud en timme innan vi skulle skriva kontrakt. Ska på två visningar, en på Skäggetorps Centrum 34 och en på Klockaregården 2. Håller tummen hårt. :) Skulle vara ännu bättre om jag kunde hitta lägenhet vid Haninge/Vidingsjö/Blästad då den blivande mormodern bor där ute. Hittade en jättefin, men hade loftgång, och då är ju trappan ett problem...
Hej,
Är det insats du är ute efter?
Jag är också "mellan två jobb"

. Sa upp mitt jobb när vi separerade men 1 månad efter upptäckte vi att jag var gravid så det var synd. Planerar dock att börja leta jobb och jobba lite på helgerna inom snar framtid så vi kan lägga undan lite mer. Vill helst inte lämna honom på dagis innan 2 års åldern i alla fall.