• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    playmate86 skrev 2009-10-06 23:12:48 följande:
    vilken utbildning och vilken termin... jag går sista terminen fick tyvärr avbryta praktiken nu på ögon på grund av hotande förtids börd eller vad nu förlossningen skrev på sjukskrivningen.. har gjort klart min teori väntar bara på mina betyg
    Jag läser bara denna termin, till behandlingsassistent, läser bara 4 ämnen då jag redan är undersköterska.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • playmate86

okej härligt...
    nehee nu är det dags att nanna... natti natti

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:14:25 följande:

Jag läser bara denna termin, till behandlingsassistent, läser bara 4 ämnen då jag redan är undersköterska.
  • Marayah
    playmate86 skrev 2009-10-06 23:12:48 följande:
    vilken utbildning och vilken termin... jag går sista terminen fick tyvärr avbryta praktiken nu på ögon på grund av hotande förtids börd eller vad nu förlossningen skrev på sjukskrivningen.. har gjort klart min teori väntar bara på mina betyg