• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    playmate86 skrev 2009-10-06 23:12:48 följande:
    vilken utbildning och vilken termin... jag går sista terminen fick tyvärr avbryta praktiken nu på ögon på grund av hotande förtids börd eller vad nu förlossningen skrev på sjukskrivningen.. har gjort klart min teori väntar bara på mina betyg
    Jag läser bara denna termin, till behandlingsassistent, läser bara 4 ämnen då jag redan är undersköterska.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • playmate86

okej härligt...
    nehee nu är det dags att nanna... natti natti

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:14:25 följande:

Jag läser bara denna termin, till behandlingsassistent, läser bara 4 ämnen då jag redan är undersköterska.
  • Marayah
    playmate86 skrev 2009-10-06 23:12:48 följande:
    vilken utbildning och vilken termin... jag går sista terminen fick tyvärr avbryta praktiken nu på ögon på grund av hotande förtids börd eller vad nu förlossningen skrev på sjukskrivningen.. har gjort klart min teori väntar bara på mina betyg
    Läser sjukvård och omvårdnat plus att ja validerar tre ämnen. Så ska ja på sjukvårds praktik v 45 på avd 103 mag och tarm. Harn egentligen gjort klart mina studier enligt de poäng man ska ha denna termin. Men ja e beviljad en till så ja ska läsa barn och ungdomssjukvård nästa och göra en praktik inom detta med. Så ska ja se om ja kan läsa upp matte osv nästa termin med så ja får 100% studier..

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:11:45 följande:
    Ok. Då kan jag koncentrera mig på att plugga hela dagen imorgon då
    Så kände jag med. Känns som de börjar bli knapert med tid igen.
  • Fru T
    Marayah skrev 2009-10-06 22:45:57 följande:
    Ang matte så hade jag typ vg och mvg på de första proven, men sen så satt jag med en tjej som bara surrade o då var ju ja inte sen att haka på o surra, så de blev ju som det blev med det. Hahah!!Asså, hur blir det imorgon???
    du läsre också distans va? genom vilken skola... ja börjar få lite bråttom
  • Marayah
    Fru T skrev 2009-10-07 08:28:02 följande:
    du läsre också distans va? genom vilken skola... ja börjar få lite bråttom
    Japp ja läser på distans på Moa skolan.
  • Firstandhappy

får prata massa plugg imorgon..

• Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-10-07 14:06:52 följande:
    får prata massa plugg imorgon..
    Japp Sitter just nu med socialt behandlingsarbete Är väldigt intressant när jag väl nu har fattat hur jag ska göra..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-07 14:10:49 följande:

Japp Sitter just nu med socialt behandlingsarbete Är väldigt intressant när jag väl nu har fattat hur jag ska göra..
    det är skitkul...
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-07 14:10:49 följande:

Ja skulle med vilja läsa behandlingsassistent, men något säger mig att läsa klart detta o sen jobba lite.
  • Lövings

Hej =)
    Hoppar in här lite=9
    Lisette, 23 år och bor i Svartmål, ca 2,5 mil söder om Linköping.
    Bor här med min man (gifte oss 1 aug) och våra två hundar=)
    Pluggar för tillfället inne i Linköping=)

Verkar vara väldigt många här inne som studerar, vad studerar ni till?

Mvh Lisette

Svar på tråden vi i linköping 1