• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • playmate86

min praktik är avd 14 ögon men avbröt den på grund av sjukskrivning, varit på förlossningen tre gånger på en månad senast fick jag veta att jag har hotande förtids börd fattar nada om det men vilar och tar det lugnt som läkaren sa och går på bm kontroll en gång i veckan

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-10-07 22:45:06 följande:
    ja vet inte vad ja ska bli när ja blir stor
    inte jag heller, men jag hittar nog rätt på vägen dit..
  • Lövings

Ja, BVC ska bli ríktigt roligt.
    Hela denna terminen handlar om barn och den unga människan=) det tycker jag om.
    Funderar på att plugga vidare till barnsjuksköterska, barnmorska eller
    operationssjuksköterska..
    Men vi får se. Ska gå klart denna linje först=9

Vad gör ni andra så länge då, tills ni hittar det ni vill göra?

• Leos och Vincents mamma

Jag pluggar till behandlingsassistent. Är oxå lite inne på barnmorska, men tror inte att jag pallar att plugga 3 år till sköterska först o sen vidare till barnmorska.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • guided

Hej hej!