• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • playmate86

hitta en rolig sida så jag gjorde en saga om vincent

• Leos och Vincents mamma

Blir det nåt imorgon då?
    Jag tänkte hänga med iaf, går gärna nånstans där man kanske kan äta lite lunch..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah

Jag hakar iaf. Måste till kunskapstorget och se hur ja ska ta mej till med min SISTA termin.

• dinana

Har faktiskt ingen aning. Jag har fått nog nu, blir så jävla trött på Jenny att det inte är sant. Så fort jag skriver något så hoppar hon på mig direkt. Så nu fan så hoppas jag verkligen att jag slipper se henne igen. Skall bli såååå jävla skönt att flytta härifrån. Vissa människor går en verkligen på nerverna. Sen att hon sitter och snackar skit om en bakom ryggen det tycker jag heller inte om.. och jag vet ju hur hon snackar bakom ryggen på en del andra här... nej.

Molly har fortfarande feber. Hittade en gammal termometer som jag testade med och hon hade 38,2. Så jag avvaktar så länge. Förhoppningsvis har det gått över tills imorgon så kanske kan kravla ner till stan en sväng. Men inte helt hundra.

Jag kan nås på FB om ni vill mig något. Orkar inte sitta här på FL längre då folk tydligen inte får skriva något utan att bli påhoppade.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • LittleMee
    playmate86 skrev 2009-10-06 17:08:51 följande:
    hitta en rolig sida så jag gjorde en saga om vincent
    Vad roligt. Vad är det för sida?

Tråkigt att du får vänta tills på fredag innan du får dina tabletter.
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 18:24:15 följande:

Blir det nåt imorgon då? Jag tänkte hänga med iaf, går gärna nånstans där man kanske kan äta lite lunch..
    tänkte fråga om du o jag ska ta en fika nån dag, tänkte kolla av läget lite med att plugga på moa på distans..
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-10-06 21:17:45 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 18:24:15 följande: tänkte fråga om du o jag ska ta en fika nån dag, tänkte kolla av läget lite med att plugga på moa på distans..
    Jag tar gärna en fika med dig o svarar på frågor Säg när du kan, jag kan i stort sett när som helst eftersom mina älsklingshuliganer är på dagis
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-10-06 21:17:45 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 18:24:15 följande:
    tänkte fråga om du o jag ska ta en fika nån dag, tänkte kolla av läget lite med att plugga på moa på distans..
    åh ja me vill plugga distans, i vår tänkte ja så ja kan spara lite föräldradagar måste kolla upp snaart eftersom anmälningarna går ut i mitten på november ja har lite vanliga gymnasieämnen att läsa kvar...

Relgion A
    Samhäll A
    Svenska B *blä*
    Matte B men vill läsa Matte A igen först

joo det va visst bara dom... sen får ja se....
  • Firstandhappy

behöver göra validering på medicinkursen för att bli klar undersköterska, sen är det några till som jag vet Becka läser nu för att bli behandlingsassistent..

• Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 21:26:09 följande:

Jag tar gärna en fika med dig o svarar på frågor Säg när du kan, jag kan i stort sett när som helst eftersom mina älsklingshuliganer är på dagis
    ja jag kan ju nästan när som jag med, har wille på dagis mån, tis o tors, men jag kan skicka ett sms till dig så kan vi bestämma dag..
Svar på tråden vi i linköping 1