• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma

Jag kan nog fika imorgon..vet inte riktigt ännu. Men bestäm ni så hänger jag på om jag kan

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

ja det låter ju bra... vi säger det.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • playmate86

blir kanon... vart ska vi fika då?????

• dinana
    playmate86 skrev 2009-10-06 10:36:26 följande:
    blir kanon... vart ska vi fika då?????
    det blir en senare problem.... nu är jag dock lite osäker på om jag kan åka iväg imorgon. för de ringde precis från dagis och sa åt mig att komma och hämta Molly då hon har feber.. men får hålla tummarna för att det bara är tillfälligt då.. för han har aldrig haft feber innan, mer än när hon hade vattkoppor och spysjukan... *hehe*
  • dinana
    Marayah skrev 2009-10-06 13:51:27 följande:
    11 vid hm blir fin fint.
    det blir bra... vet inte vad det var för fel på Molly, men men, jag tyckte inte hion hade någon feber när M o Rickard kom hem... jaja... hopplösa dagispersonal. Hon ligger och sover nu i alla fall. Får se om hon är något hungrig när hon vaknar.. undrar vart termometern har tagit vägen. Den har varit försvunnen sen vi alla hade spysjukan förra året... humm..
  • Leos och Vincents mamma

Jag följer nog med. Bestämmer mig imorgon bitti, kanske måste vara hemma o plugga istället, men skulle behöva ner till stan iaf egentligen.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 16:02:55 följande:
    Jag följer nog med. Bestämmer mig imorgon bitti, kanske måste vara hemma o plugga istället, men skulle behöva ner till stan iaf egentligen.
    Ah, men det märker vi ju imorgon...
  • playmate86

jag måste stanna hemma i morgon har så jävla ont och får inte mina tabletter förens fredag...

Svar på tråden vi i linköping 1