• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Pannkaksmamman

tackar :)
    Är det nån här som vet hur det står till med barnafödandet på us (i kommunen) just nu.. är det risk att bli skickad vidare eller så?
    när man går med mage ser man ju magar överallt, så jag gissar att det är en babyboom just nu? eller har jag fel

• Firstandhappy
    Pannkaksmamman skrev 2009-10-11 11:20:28 följande:
    tackar :) Är det nån här som vet hur det står till med barnafödandet på us (i kommunen) just nu.. är det risk att bli skickad vidare eller så? när man går med mage ser man ju magar överallt, så jag gissar att det är en babyboom just nu? eller har jag fel
    risken finns väl alltid men med mina 2 har jag fått föda på us utan problem..
  • Indratvillingmamma

Hej hej! Undrar om man får hänga här lite? Vi flyttade till Linköping i höstas och bor nu i Lambohov. Vi bodde i Umeå tidigare så det var ju en ganska rejäl flytt om man säger så.
    Jag har i alla fall en sambo och två pojkar som är 4,5 år.

• Familjetrollet
    Indratvillingmamma skrev 2009-10-11 18:44:04 följande:
    Hej hej! Undrar om man får hänga här lite? Vi flyttade till Linköping i höstas och bor nu i Lambohov. Vi bodde i Umeå tidigare så det var ju en ganska rejäl flytt om man säger så. Jag har i alla fall en sambo och två pojkar som är 4,5 år.
    välkommen hit.skoj med lite äldre barn i tråden.våra minsta barn är 6 och 8 år.vi skulle haft ett barn -06,men vi förlorade det barnet under graviditeten
  • LittleMee
    Hej hej! Undrar om man får hänga här lite? Vi flyttade till Linköping i höstas och bor nu i Lambohov. Vi bodde i Umeå tidigare så det var ju en ganska rejäl flytt om man säger så. Jag har i alla fall en sambo och två pojkar som är 4,5 år.
    Välkommen. Vi bor i Johannelund nu men flyttar till Lambohov nästa månad.
  • Leos och Vincents mamma

Jag o min familj bor oxå i Lambohov.

Välkomna alla nya!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee

Idag har vi haft visning för en ganska rolig snubbe. Han hann knappt kliva innanför dörren så skulle han ha lägenheten. När han tog på sig skorna berättade han att han har en bekant här i närheten som rekommenderade området för honom. Anledningen? "There´s not many.... what do you call it here in Sweden? handikappad?" Vilken tomte.....

• Marayah

Välkomna ni nya. Här är en till långflyttare. Men inte så långt som ume. Bodde i Ånge(Sundsvall). Fast numera vet väl alla vart Ånge ligger tack vara Takida.

• LittleMee

Hur många Lambohovsbor kommer vi att vara efter nyår? Bor inte typ alla där redan?

Svar på tråden vi i linköping 1