• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-10-11 19:20:09 följande:
    Idag har vi haft visning för en ganska rolig snubbe. Han hann knappt kliva innanför dörren så skulle han ha lägenheten. När han tog på sig skorna berättade han att han har en bekant här i närheten som rekommenderade området för honom. Anledningen? "There´s not many.... what do you call it here in Sweden? handikappad?" Vilken tomte.....
    haha
  • Fru T

oj ja kanske ska natta grodan hon sitter i mitt knä å somnade precis ;-D kände hur huvet började hänga...

• Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-10-11 19:21:19 följande:
    Hur många Lambohovsbor kommer vi att vara efter nyår? Bor inte typ alla där redan?
    inte vi.maken vill flytta till lambohov,jag har delade känslor för att bo i lambohov pga omständigheter
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-10-11 19:25:53 följande:
    inte vi.maken vill flytta till lambohov,jag har delade känslor för att bo i lambohov pga omständigheter
    Jag förstår om du har minnen kvar från den tiden.... Dessutom var det väl inte så länge sedan ni flyttade ? Då kanske man inte har lust att göra det så snart igen. Ni trivs väl bra där ni bor nu.
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-10-11 19:21:19 följande:
    Hur många Lambohovsbor kommer vi att vara efter nyår? Bor inte typ alla där redan?
    Vi blir väldigt många iaf Värsta invasionen nu ju
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-10-11 19:27:56 följande:
    Jag förstår om du har minnen kvar från den tiden.... Dessutom var det väl inte så länge sedan ni flyttade ? Då kanske man inte har lust att göra det så snart igen. Ni trivs väl bra där ni bor nu.
    det var ryd vi flydde ifrån i maj.lambohov flyttade jag från -95.här i skägget trivs som fisken i vattnet.kanontrevliga grannar,barnen har tppenbra kompisar och man får sova hela nätterna utan att bli störd av krossade rutor,bilbränder osv

min syrra bor i mjärdevi,men de ska flytta pga att området är dåligt där de bor
  • Pannkaksmamman
    Firstandhappy skrev 2009-10-11 18:21:19 följande:
    risken finns väl alltid men med mina 2 har jag fått föda på us utan problem..
    jo jag har med fått komma in till us utan problem med mina tidigare.
    men nu med tredje räknar jag med att det går ganska så fort och då kan det vara bra att vara förberedd på att få åka en bit.
    men det brukar ju ordna sej :)
    är mest orolig för att bli ivägkörd direkt. pga att de tidigare gått så bra och att det är tredje.
    sist hade jag behövt vara kvar ett par timmar till! men delade rum med ett par som kom in på rummet lagom till jag o sonen vaknade, jag ville sitta uppe o gosa, men de två nyblivna föräldrarna delade säng o sov efter en jobbig natt... så jag satt i uppehållsrummet en stund sen åkte jag hem. :)
  • Marayah

Nån om intresserad av en fika i slutet av veckan???

• drever

jag vill alltid ha fika grannen :D hej alla förästen!

Svar på tråden vi i linköping 1