• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-10-11 19:20:09 följande:
    Idag har vi haft visning för en ganska rolig snubbe. Han hann knappt kliva innanför dörren så skulle han ha lägenheten. När han tog på sig skorna berättade han att han har en bekant här i närheten som rekommenderade området för honom. Anledningen? "There´s not many.... what do you call it here in Sweden? handikappad?" Vilken tomte.....
    haha
  • Fru T

oj ja kanske ska natta grodan hon sitter i mitt knä å somnade precis ;-D kände hur huvet började hänga...

• Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-10-11 19:21:19 följande:
    Hur många Lambohovsbor kommer vi att vara efter nyår? Bor inte typ alla där redan?
    inte vi.maken vill flytta till lambohov,jag har delade känslor för att bo i lambohov pga omständigheter
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-10-11 19:25:53 följande:
    inte vi.maken vill flytta till lambohov,jag har delade känslor för att bo i lambohov pga omständigheter
    Jag förstår om du har minnen kvar från den tiden.... Dessutom var det väl inte så länge sedan ni flyttade ? Då kanske man inte har lust att göra det så snart igen. Ni trivs väl bra där ni bor nu.
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-10-11 19:21:19 följande: