• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-10-12 10:33:19 följande:
    Nu vill jag byta vagn. Frågan är vilken vi ska välja. Är lite sugen på Brio Spin men tycker det är lite väl tidigt för honom att sitta framåtvänd. Vi lånade en Race när vi var på Ullared och han gjorde inte ett ljud ifrån sig under hela dagen där, så det kanske bara är jag som är övernojig. När började era barn sitta framåtvänd?
    Leo började sitta framåtvänd strax efter att han hade fyllt 1 år. Vincent började när han var 11 månader. Jag ville inte ha dem för tidigt framåt, men alla tycker ju olika o alla barn är olika
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-12 10:36:14 följande:

Leo började sitta framåtvänd strax efter att han hade fyllt 1 år. Vincent började när han var 11 månader. Jag ville inte ha dem för tidigt framåt, men alla tycker ju olika o alla barn är olika
    Det där hjälpte ju jätte mycket. Nu får man ännu mer skuldkänslor tanken av det .