• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-10-12 08:53:24 följande:
    va gooo du är då... låter mkt trevligt, kan skicka ett sms sen när ja vet hur almas inskolningstider blir och så..
    Kalajs!! Vill juh att du ska med. Nu ska ja skyyyynda mig lite. SKa vara på skolan kl 10. Har just kommit från duschen så de känns lite stressa.
  • Firstandhappy

bor med i lambohov....

dags att skicka ansökan till skolan kanske?? bara vänta på ehh ahhhh äh det där pappret från skatteverket som visar vem man är, just det personbevis heter det ja..

• Leos och Vincents mamma
    Indratvillingmamma skrev 2009-10-12 06:12:28 följande: