• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-09 22:04:24 följande:
    usch då... Molgan kan ju iallafall nu när koliken lagt sig ligga o sova i vagnen 3-4 timmar, helt underbart, men när han vaknar däremot är han skrikig som fan en bra stund efter..
    3-4 timmar??? Det skulle Maxen aldrig klara av. När vi kör vårt vanliga promenadrutt på 1,5 h så sover han kanske i en halvtimme och vaknar fast vi inte står still.

Hur sover Molgan på nattetid?
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 22:05:57 följande:

Så är Vincent nu, hopplös när mamma vill shoppa på stan, men finns nog inte många 1,5 åringar som vill sitta still en längre stund
    Äsch, han är smart som hjälper mamma att spara in lite.
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-09 22:09:17 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 22:05:57 följande: Äsch, han är smart som hjälper mamma att spara in lite.
    Ja, iofs Har ju blivit så att jag slutat gå på stan med honom o tar det istället när sambon är hemma, vilket resulterar i mindre tid till att shoppa
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-09 22:08:00 följande: