• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-09 22:15:53 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 22:11:06 följande: och lite mer i plånboken Tar ni med honom också så någon kan springa efter i affären eller stannar sambon hemma med honom?Jag har alltid varit ganska lugn men nu sedan lillen kom har man nästan blivit ett nervvrak. Undrar om det kan vara så att han känner sig av eller ser att jag börjar bli nervös när han gör minsta ljud.
    Oftast så går jag på stan själv antingen när sambon kommer hem fån jobbet eller på helgerna, blir oftast helgerna eftersom sambon är hemma ganska sent på kvällarna efter jobbet, eller sent o sent, han är hemma vid 18, men då ska vi äta o sen natta barnen vid 19.
    Ibland går vi hela familjen på stan, men då blir det snabbvisiter medans Vincent fortfarande tycker det är kul att sitta i vagnen.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 22:22:02 följande:

Åh, duktiga Willam då. Kan han lära Vincent lite vett Så mamma kan få shoppa..
    absolut, tror min son blir gay, han älskar kläder o prova hattar o brukar dansa till schlager o dansband... kanske därför han är så glad i att shoppa... hahhahaha
  • Leos och Vincents mamma