• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • playmate86

lambohov är som sagt knaon, majelden visa delar av berga sen är det ullstämma och de ställena som är bra i stångåstaden,.....

• Firstandhappy

ja lambohov är kalas, man får dagis snabbt med o det e bra.

• playmate86

skönt att man kan få det... jag bor i berga för tillfället och på den gårde jag bor är det kanon lugnt men gårdarna runt om är polisen var och varannan dag känns det som

• LittleMee
    playmate86 skrev 2009-09-05 10:11:49 följande:
    skönt att man kan få det... jag bor i berga för tillfället och på den gårde jag bor är det kanon lugnt men gårdarna runt om är polisen var och varannan dag känns det som
    Åh men då kanske du kan svara på vad området heter som jag är sugen på. Varje gång jag promenerar till coop extra härifrån så passerar man ett bostadsområde (mycket grönt och stora gräsplättor) precis mellan Berga centrum och Coop. Med risk för att det ska låta illa men det verkar vara mycket invandrare som bor i det området. Vet du var jag menar? Karln är osäker på om det är Västra Berga eller Östra.
  • Elisabeth83

vi har precis fått lägenhet via Hansbo i vasastan. Jättefin och ingen kö eller poäng behövdes.. Håll utkik där. Vi var inne vaaarje dag och tittade :) Fast nu vet jag ju inte exakt var i stan du vill bo!

• Familjetrollet